We zijn weer terug uit Denemarken.
We zijn Cosmar en Lemmy, Werner zit helaas ziek thuis.
Sorry Werner maar dat vonden Lemmy en ik niet zo erg.
Lemmy heeft een prijs gewonnen voor de motor met de meeste verbeter punten (gewoon een gl die gewassen moet worden) en ik heb een prijs voor de verste afstand. Als werner mee geweest was dan hadden wij 2 buiten de boot gevist gezien Werners motor en afstand.
Het was weer bij de MC Fraugde, dicht bij Odense. Er waren deze keer rond de 35 motoren op het treffen. Bijna de helft duiters/nederlanders en de rest Denen. Vrijdag avond was er een kleine barbeque.
Zaterdag ontbijt s'middags een tochtje met een bezoek aan een treffen van americaanse auto's'.
Bij een van de duitsers werd een nieuwe cdi aangesloten, deze werkte wand hij kwam met een grote glimlach terug.
S'avonds was er een maaltijd met twee muzikanten. Daarna was er een prijzen uitreiking.
2 prijzen voor de verste afstand de dame had 450 km afgelecht vanuit duitsland en ik had 750km afgelegt om daar te komen. De Denen waren blij dat wij de moete genomen hadden om te komen. De mooiste motor was voor een 650 custom van 1 van de Denen.
Lemmy won een prijs voor de motor met het meeste werk.
Om 23:00 ging de bar dicht zodat we de volgende dag fris de motor op konden.
Zondag ochtend na het ontbijt zijn Lemmy en ik binnendoor weer richting de duitse grens gereden. We hebben van het mooie deense natuur kunnen genieten over moie wegen. Enige min puntje was de regen die we tot Bremen hadden.
cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.