Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

terug uit Denemarken

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 30 aug. 2009 21:15 
We zijn weer terug uit Denemarken.
We zijn Cosmar en Lemmy, Werner zit helaas ziek thuis.
Sorry Werner maar dat vonden Lemmy en ik niet zo erg.
Lemmy heeft een prijs gewonnen voor de motor met de meeste verbeter punten (gewoon een gl die gewassen moet worden) en ik heb een prijs voor de verste afstand. Als werner mee geweest was dan hadden wij 2 buiten de boot gevist gezien Werners motor en afstand.

Het was weer bij de MC Fraugde, dicht bij Odense. Er waren deze keer rond de 35 motoren op het treffen. Bijna de helft duiters/nederlanders en de rest Denen. Vrijdag avond was er een kleine barbeque.
Zaterdag ontbijt s'middags een tochtje met een bezoek aan een treffen van americaanse auto's'.
Bij een van de duitsers werd een nieuwe cdi aangesloten, deze werkte wand hij kwam met een grote glimlach terug.
S'avonds was er een maaltijd met twee muzikanten. Daarna was er een prijzen uitreiking.
2 prijzen voor de verste afstand de dame had 450 km afgelecht vanuit duitsland en ik had 750km afgelegt om daar te komen. De Denen waren blij dat wij de moete genomen hadden om te komen. De mooiste motor was voor een 650 custom van 1 van de Denen.
Lemmy won een prijs voor de motor met het meeste werk.
Om 23:00 ging de bar dicht zodat we de volgende dag fris de motor op konden.
Zondag ochtend na het ontbijt zijn Lemmy en ik binnendoor weer richting de duitse grens gereden. We hebben van het mooie deense natuur kunnen genieten over moie wegen. Enige min puntje was de regen die we tot Bremen hadden.

cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 30 aug. 2009 21:41 
hoi lemmy en cosmar,

nou zo te horen moet ik dus volgend jaar gewoon mee. maar ik vind het niet erg dat ik er niet bijwas, voel me nogniet helemaal lekker maar heb van het weekend wel evne een stukkie op de motor gereden maar geen 750km.

groetjes werner (jammer dat ik er niet bij kon zijn)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 31 aug. 2009 13:13 
Cosmar,

Bedankt voor je verslag, weten we weer wat we gemist hebben. Hoop volgend jaar te kunnen. Een motor met veel verbeterpunten heb ik nog wel, wat de afstand betreft zal ik jullie niet kunnen verslaan.

Werner, beterschap.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Lemmy
Gast 
#4 | Geplaatst: 31 aug. 2009 14:48 
@Coen: je kunt natuurlijk eerst een stukje in zuidelijke richting rijden alvorens je naar Denemarken rijdt ;)

Het was een prima locatie waar men het had georganiseerd. Een oude boerenhoeve van de plaatselijke mc (Fraugde mc). Wel jammer dat het weer niet mee wilde werken; vrijdag en zaterdag waren nog niet zo hele slecht maar het prettigst is toch als het droog is (en blijft) en je de zon ziet.

Ik neem in ieder geval volgend jaar goede regenkleding mee

Schrijver sieds

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 31 aug. 2009 22:32 | Aangepast door: sieds 
Wil eigenlijk ook al jaren mee maar zie toch op tegen een tocht van 750 km.

De mooiste motor was voor een 650 custom van 1 van de Denen.

Die Denen weten wat mooi is, een 650 Custom spaar ze niet voor niks

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Lemmy
Gast 
#6 | Geplaatst: 1 sept. 2009 20:05 
Lemmy heeft een prijs gewonnen voor de motor met de meeste verbeter punten (gewoon een gl die gewassen moet worden)

En mocht ik volgend jaar weer gaan, dan neem ik als geschenk voor die Denen een krat bier mee dat minimaal 2 jaar over datum is

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 terug uit Denemarken

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven