Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Stamkaffee Zuid verplaatst!

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 nov. 2009 21:15 
Beste allemaal, de vrouw van de burgemeester is onverwachts en veel te jong gestorven. Dit is ook de moeder van de uitbaatster van Boeres, Tine. Woensdag is de begrafenis, en bijgevolg is Boeres gesloten!

Ik stel voor om stamkaffee Zuid te laten doorgaan in café Wisemaele.

Café Wisemaele
Steenweg op Nieuwrode 28
3111 Wezemaal

de website:

http://www.wisemaele.be

Dit café ligt maar een 150 meter van Boeres, je moet eigenlijk rechts langs de kerk, dan kom je op een T en dan ga je even links. Je ziet het direct, en er is parking genoeg aan de overkant van de straat.
We spreken terug af om 19u30, ik ben er denk ik wel vanaf 19u00. Als je het niet gemakkelijk vindt, bel of sms even naar me: 0475356542 , dan kom ik je wel oppikken.
Hopelijk ziet iedereen dit op tijd, als Jan dit ziet kan hij misschien nog snel de kalender aanpassen??
Tot woensdag, Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver Jan
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 20 nov. 2009 23:31 
Ok Daniël, is geregeld.

Jan

Schrijver jos blezer
Gast 
#3 | Geplaatst: 21 nov. 2009 10:21 
Hallo Daniel, ik zal wel komen, en het niewe adres zal ik wel vinden, zo groot is wezemaal nu ook weer niet.

PS. sorry dat ik je naam altijd zonder de puntjes typ, maar ik krijg ze er niet op. (wat wil je van een digibeet.)

gr. jos.

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 21 nov. 2009 14:20 | Aangepast door: danielstrouven 
Däs nï ërg Jös, 't ïs nöchtäns nï möeïlijk....

Merci voor de kalenderaanpassing Jan!

Erik en Alain zal ik sms-en, en Pascal en Heinz heb ik een mailtje gestuurd. Meer adressen heb ik zo direct niet. Iemand anders?
Groetjes, Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver Znoek
Gast 
#5 | Geplaatst: 21 nov. 2009 18:56 
In orde ik ben op de hoogte
ik heb een nieuw vervoersmiddel en als het niet zon goed weer is kom ik daarmee lol

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Stamkaffee Zuid verplaatst!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven