Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Stamkaffee Zuid nieuw voorstel

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 27 nov. 2009 20:44 | Aangepast door: danielstrouven 
Hallo beste zuiderlingen,

op het laatste stamkaffee is door de aanwezigen overeengekomen dat het volgende stamkaffee best vervroegd word omwille van de toch al drukke feestdagen.
Ook waren we het er zo'n beetje over eens dat in de winter de Wisemaele gezelliger is dan Boeres. Boeres is dan weer leuker in de zomer omwille van zijn groot en goedgelegen buitenterras.
En dan ten derde, waarom eens niet een kleine verandering invoeren, zodat de andere stamtafels niet meer samenvallen met het onze.

Dus is nu mijn voorstel om vanaf nu:

Iedere derde woensdag van de maand vanaf 19u00 in:

Café Wisemaele
Steenweg op Nieuwrode 28
3111 Wezemaal

http://www.wisemaele.be

Dat zou inhouden dat het volgende doorgaat 16/12/2009 , de volgende 20/01/2010 enz. .
Akkoord iedereen, of zeg maar hoe je het liever wil!
Ook worden er (vage) plannen gesmeed om al eens samen te sleutelen, een ritje te doen als het weer lente wordt, en later eens een andere locatie te verzinnen, maar dat is nog toekomstmuziek.

Voor de adressenlijst (in de maak, volgende keer breng ik ze mee): Erik, wil je me jouw adres eens mailen? En Heinz, graag jouw adres en telefoonnummer mailen, ok?
Tot de volgende keer!

Vriendelijke groeten, Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver jos blezer
Gast 
#2 | Geplaatst: 29 nov. 2009 10:50 
Geweldig Daniel,
Dit is de inzet en goede wil van de echte cx fanaten.
Bij deze wil ik je voordragen als secretaris stamkaffee zuid.
zo wordt een vaag idee ineens een stuk rieëler. Maar goed, ik sta volledig achter je, en zo als besproken tijdens laatst stamkaffee. Trouwens dat vaag idee van sleutelen wordt al wat duidelijker. Ik denk aan een zaterdag en dan niet alleen aan mijn verzameling sleutelen, maar ook aan die van andere. ( denk aan kleine beurt of zo iets, ik kan voor bulk olie en dergelijke zorgen, bulk koffie en bulk bier,bulk vlaai.)
je ziet Daniel het wordt al wat duidelijker.

groeten Jos.

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 nov. 2009 23:16 
Goeie wil ja, secretaris nee hoor!!
Zeg jouw bulk-aanpak lijkt me wel wat, ik denk dat we de volgende keer weer wat af te spreken hebben.
In ieder geval, het voornaamste is dat ik me iedere keer weer verheug op onze samenkomsten, dus moeten we vooral verder doen dacht ik zo.
Groeten, Daniël.

Schrijver jowan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 dec. 2009 09:30 
Hallo,

Ik ga ook eens afkomen naar de stamkaffee zuid.

Ik zal met de wagen komen, dus als er nog oost- of westvlaamse jongens en/of meisjes zijn die meewillen dan kan dit.
Ik vertrek rond 18u in Kortrijk.

Groetjes,

Jowan.
CX500 Custom '81, BMW K100LT '91

Schrijver jos blezer
Gast 
#5 | Geplaatst: 1 dec. 2009 16:05 
Wel Jowan.

Van harte welkom op 16 december in wezemaal op bovenstaand adres (zie bericht van Daniël ).

gr.Jos.

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 1 dec. 2009 20:49 
Leuk initiatief, ik ben benieuwd of we de 16de een bende Oost-en WestVlamen gaan zien. Allee, ene is ook al goed zunne.
Der zitten er nogal wat daar, hopelijk wat reacties.
Tot dan, Daniël.

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Stamkaffee Zuid nieuw voorstel

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven