Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Geweldig, de club gaat naar de Motorbeurs

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 dec. 2009 15:01 
Geweldig, de club gaat naar de Motorbeurs en ik wil me graag aanmelden om daar aan mee te doen. (als daar behoefte aan is natuurlijk)
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 24 dec. 2009 16:14 
hallo henk,

ik heb me een tijdje geleden ook al aangemeld, ff naar coen een berichtje gestuurd (heb nogniks gehoord) maar heb ook mijn motor aangeboden, is een mooie blikvanger. blijft iedereen staan bij de club hihi...

groetjes werner (die er zin in heeft)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 dec. 2009 17:29 
Werner,

Zit daar dan een motor onder al die sleutelhangers en tierelantijnen?

tssss, .... nooit geweten.....

Harmony,
Hans.
( als ik meer leer, merk ik dat ik minder weet )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#4 | Geplaatst: 25 dec. 2009 10:07 
hoi hans,

ja ergens onder al die leuke versieringen zit nog een cx verstopt haha...

kijk zelfs de clubleden verbazen zich steeds weer, als dan een orginele cx naast die van mij staat heb je veel bekijks!

groetjes werner (heb ook al een keertje op een braderie gestaan)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#5 | Geplaatst: 25 dec. 2009 10:22 
Leuk die Motorbeurs ( voor wie er van houdt), maar kan iemand mij nou vertellen, wat de toegevoegde waarde er van is om daar jezelf als club te presenteren??

Meer leden, die je vevolgens toch nooit meer zie,??

Paul

Schrijver jos blezer
Gast 
#6 | Geplaatst: 25 dec. 2009 11:36 
Nou Paul
De toegevoegde waarde zou kunnen zijn dat er weer een extra kans is om cx-vrienden te maken, of jij die later nog eens ziet is niet zo belangrijk. het kan goed zijn dat deze cx-vrienden worden voor een heleboel mensen.
Dus een goed idee om naar de Motorbeurs te gaan, ik zal zeker langs gaan komen NU.(pluim voor het bestuur)

groeten uit het zuiden
Jos Blezer.

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#7 | Geplaatst: 25 dec. 2009 14:28 
Bedankt Jos.

Ik zal zeker niet naar de Motorbeurs gaan, omdat er jaren geleden al werd vermeld, dat de Motorbeurs het begin v/h seizoen was.

Nou voor mij bestaat er geen begin of einde v/h motorseizoen en wil ook niet, dat iemand, dat voor mij gaat bepalen.

Paul

Schrijver Znoek
Gast 
#8 | Geplaatst: 25 dec. 2009 19:16 
Ik wil wel meegaan Jos, is er nog plaats om motoren te zetten op de stand? ik voeg mijn stuk ijzer graag toe

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 25 dec. 2009 19:26 
Leuk om te lezen dat de cx club ook op de beurs gaat staan. De silverwingclub gaat er ook staan. Ik heb geprobeerd te bekijken waar de clubs gaan staan. Helaas heb ik dat nog niet terug kunnen vinden. Ik zelf zal een paar dagen bij de silverwingclub staan, maar zal ook zeker even langs komen op de CX stand.

Dan heb ik nog gelezen dat er nog wat vragen waren waarom een club er moet staan. Simpel, voor de leden. En natuurlijk nieuwe leden werven. We kunnen als silverwingclub uit ervaring spreken dat het belangrijk is om er te staan. We hebben het een jaar niet gedaan, en dat hebben we geweten ook.

Ik kom zeker langs, groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver jos blezer
Gast 
#10 | Geplaatst: 26 dec. 2009 09:18 
@znoek, wel Erik, ik denk als de fiets van Beinhart op de stand staat er geen plaats meer is Maar ik weet van eerdere keren dat het gratis parkeren is voor motoren. dus bij redelijk weer wellicht op de moto naar Utrecht?
We spreken er over op 20 januari tijdens stamkafee zuid???

gr jos.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#11 | Geplaatst: 26 dec. 2009 10:59 
haha jos,

dat zal wel meevallen, kan altijd nogwel een fietsje naast! voor degene die niet van appart houden een orginele cx erbij?

groetjes werner (ziet nogwel hoe hij gaat)
mail; beinhart@home.nl

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Geweldig, de club gaat naar de Motorbeurs

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven