Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Vrijwilligers voor de motorbeurs.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 3 feb. 2010 13:47 | Aangepast door: coenox 
We zijn druk bezig met de voorbereidingen voor de motorbeurs. We zullen daar in het clubgedeelte staan en onze club presenteren. Iedereen die langs komt krijgt een bakkie koffie of thee, zoals bij ons gebruikelijk.

Het ziet er allemaal goed uit, maar we kunnen nog wel een paar vrijwilligers gebruiken die de stand een dagdeel willen bemensen. Vooral op vrijdag en zondag. Je moet dan natuurlijk wel een beetje weten hoe de club in elkaar zit en wat er op de site te vinden is. Je hoeft niet alle technische know how van de motor te hebben, daarvoor kun je doorverwijzen naar de site of eventueel andere aanwezigen.

De motorbeurs is een gezellige toegankelijke beurs. Dus bij uitstek een mogelijkheid om er een leuke dag van te maken. Voor vrijwilligers (2 per dagdeel) is de entree natuurlijk gratis. Als het rustig is, kun je in overleg met je collega-vrijwilliger een rondje over de beurs maken.

Je kunt je aanmelden door een mailtje naar me te sturen: coenox@gmail.com, vermeld daarbij duidelijk je naam en achternaam en je telefoonnummer. Aanmelden betekent niet per sé dat je er ook staat. Het aantal plaatsen is beperkt. Je krijgt daarover z.s.m. bericht.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 3 feb. 2010 19:28 
gezien de voorlopige planning word het zaterdag middag zeker gezellig!!!

groetjes werner
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 feb. 2010 21:07 
Uit deze opmerking maak ik op dat degenen die al eerder gereageerd hebben, reeds ingedeeld zijn terwijl ik op een aangekondigde oproep van het bestuur zit te wachten.

Groeten Sieds die een groot voorstander is van de beursgang topic
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 3 feb. 2010 21:54 
Gewoon een berichtje sturen Sieds.

Dan kom je in de loting, en dan volgt er een inspraak ronde, en dan voor de commisie van toelating en dan.....

Echt Hollands

Ach, als het een beetje meezit is de oproep onderweg, of misschien verdwaalt in het grote e-mail zwarte gat.....

Je weet maar nooit.

Harmony,
Hans.
( vindt het wel lollig, zo'n beurs )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 3 feb. 2010 21:56 
Sieds,

We hebben spontaan wat aanmeldingen gekregen, als aanvulling op de bestuursleden die er natuurlijk ook staan. Dat is een voorlopige planning. Dank voor je aanmelding. Je krijgt deze week bericht wanneer je ingedeeld staat. We moeten natuurlijk rekening houden met ieders wensen.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beussie
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 4 feb. 2010 02:28 
coenox
ook Beussie kan wel op de motorbeurs staan (heeft wel al enige ervaring met beurzen) weet alleen nog niet wanneer de beurs is (welke datum?)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 18 feb. 2010 11:47 | Aangepast door: sieds 
WIE STAAN ER OP DE BEURS:

donderdag:
's morgens: Coen en Lieke
' middags: Henk T. en Theo Jansen

vrijdag:
's morgens: Rembrandt en Joost en Margrit
's middags: Jan en Coen en Lieke

zaterdag:
's morgens: Joost en Antoon
's middags: Wouter en Sieds (vervangt Werner)

zondag:
's morgens: Wouter en Grietje
's middags: Theo U. en Cosmar.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vrijwilligers voor de motorbeurs.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven