Toch nog even een apart draadje over de beurs.
Onze eerste 'beursgang' is een feit. Ook ik heb jarenlang getwijfeld of we er moesten staan. Nu moest het er maar een keer van komen. Ik heb er erg van genoten. Ben alle vier de dagen geweest, dat is het voordeel als je in de buurt woont.
Heel rationeel gezien kan het niet uit voor de club. De paar geworven donateurs en die twee verkochte t-shirts wegen niet op tegen de kosten en de uren die we hebben gemaakt. Maar we hebben wel laten zien dat de Cx500 een mooie klassieke motorfiets is die een grote schare fans heeft. Heel veel bezoekers kregen glimmende oogjes van herkenning bij het zien van de mooie CX500 van Theo Janssen. Het lange termijn effect van deelname aan de beurs weegt ongetwijfeld wel op tegen de kosten en de moeite.
Ik was trots op de prachtige en smaakvolle stand die we hadden. Er is veel tijd besteed aan het maken van banners, het vervoer van spullen, op- en afbouw, en het op de stand staan zelf. Ik wil iedereen die hier aan bijgedragen heeft van harte bedanken voor zijn of haar inzet.
Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison