Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Motorbeurs Utrecht... bedankt!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 22 feb. 2010 08:40 | Aangepast door: coenox 
Toch nog even een apart draadje over de beurs.

Onze eerste 'beursgang' is een feit. Ook ik heb jarenlang getwijfeld of we er moesten staan. Nu moest het er maar een keer van komen. Ik heb er erg van genoten. Ben alle vier de dagen geweest, dat is het voordeel als je in de buurt woont.

Heel rationeel gezien kan het niet uit voor de club. De paar geworven donateurs en die twee verkochte t-shirts wegen niet op tegen de kosten en de uren die we hebben gemaakt. Maar we hebben wel laten zien dat de Cx500 een mooie klassieke motorfiets is die een grote schare fans heeft. Heel veel bezoekers kregen glimmende oogjes van herkenning bij het zien van de mooie CX500 van Theo Janssen. Het lange termijn effect van deelname aan de beurs weegt ongetwijfeld wel op tegen de kosten en de moeite.

Ik was trots op de prachtige en smaakvolle stand die we hadden. Er is veel tijd besteed aan het maken van banners, het vervoer van spullen, op- en afbouw, en het op de stand staan zelf. Ik wil iedereen die hier aan bijgedragen heeft van harte bedanken voor zijn of haar inzet.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 feb. 2010 12:08 
Het was zeker gezellig en druk.
Ik denk ook dat het houden van een beurs (het hebben van een stand) moet groeien binnen de club. Nu weten de leden nog niet wat ze er mee aan moeten. Binnen de silverwingclub is dit wel aanwezig en weten de leden wat ze kunnen verwachten. Toch hebben wij dit jaar weer veel nieuwe leden kunnen werven voor de silverwing club.

Ik denk ook dat dit bij de CX club moet groeien, en dan ga je elk jaar weer de vaste leden treffen.

Als ik het goed heb gaat de silverwing club er volgendjaar ook weer staan. Dus, wij zijn al van de partij, en ik hoop dat de CX club er ook weer bij is.

groetjes Marco Becker, die na drie dagen beurs compleet gesloopt was.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver theojansen
Gast 
#3 | Geplaatst: 22 feb. 2010 13:52 
ik vond het een hele eer dat mijn 'mooie CX' op de beurs mocht staan.
dank aan het bestuur voor het veilig transporteren van mijn CX.
zondagavond stond hij keurig op slot onder de carport toen ik thuiskwam van een familiebezoek.
groet, theoj.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 23 feb. 2010 16:17 | Aangepast door: Hansv 
Ondanks dat het enige echte officieële motorbeurs-verslag door Werner, de winnaar van de twee CX-kaartjes voor de beurs, is geschreven, is er toch ook ergens nog een klein verslagje van ondergetekende.

Dus wie na het lezen van Werner's verslag, op On the road > Weer thuis nog steeds niet genoeg heeft van de motorbeurs 2010, wel, dan is er in mijn logboek nog een verslagje te vinden.

Harmony,
Hans.
( die het schrijven van een verslagje niet kon laten )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 23 feb. 2010 18:06 
Schitterend verslag van de beurs, Hans en als je morgen ook naar "De Veluwe" komt, neem dan even dat foldertje mee van de 20seconden tent, want ik heb me wat afgeklooid in het donker op de campings.....

Groetjes van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Motorbeurs Utrecht... bedankt!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven