Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

grubbenvorst

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 april 2010 18:13 
Iedereen is weer naar huis na een leuk zonnig dagje bij de Motorzegening.
Is leuk om allerlei soorten motoren langs te zien komen.
Leuk om zo mensen tegen het lijf te lopen en verhalen over motoren uit te wisselen.

Ikzelf had een oudeje van Nederlands fabrikaat bij me, had wat koelings problemen maar met wat spierkracht toch thuis gekomen ;) .

Ik heb wat foto's naar mensen verstuurd (staan niet online dus hier nog niet zichtbaar) mochten ze niet aankomen dan even een mailadres via PB dan stuur ik ze alsnog.

Meneer Roes, Michael, Een sliverwing achter michael (herken de rijder niet), een costum voor Hans Versteeg (herken de rijder alweer niet), Hans Versteeg, Lieke en Coen als laatste.
De rest duurde me te lang ;).
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 18 april 2010 20:38 
Ha luitjes,

Het was mij weer een zeer genoegen om hier bij te zijn.
Wat is die CX!!!club toch een leuke club, en dan niet gesproken over die clubleden.....bedankt, en tot de volgende keer.

Een gezegend mooie zomer gewenst,

Mike
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#3 | Geplaatst: 18 april 2010 21:55 
ik vond het ook weer geweldig, ben net optijd weggegaan toen de pastoor begon te spreken, zodat ik lekker opweg kon naar huis. hier aangekomen mooi de spulletjes uitgepakt en de tent nog ff op de oprit te drogen gezet..

groetjes werner (sorry voor degene tegen wie ik niet meer houdoe heb gezegt)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 april 2010 22:33 
Ik dacht al, waar is die Werner toch gebleven.
Maar je wat dus al weg.

Ik was wat later ook weg, met een hele stoet CX-clubbers. Ach, al met al een heel mooie dag, geen problemen, mooi plekje, gezegend, drankje, bijna diesel gatankt en naar huis.
Rustige dag.

Maar leuk dat het was!!!

En de achter-me-aan-rijders: ik vond het heerlijk rustig rijden zo. Niet te hard, toch lekker door, meestal binnenwegen..... heerlijk

Harmony,
Hans.
( die het echt goed naar z'n zin heeft gehad )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 18 april 2010 23:26 | Aangepast door: coenox 
Wij hebben een erg gezellig weekend gehad. Eerst met de Goldwingers op de camping in Siebengewald. Een aantal vooroordelen zijn bevestigd, maar er zijn er ook een hoop gesneuveld. De CX'ers vallen me toch wat tegen . Wat een commentaar kreeg ik toen ik aankwam over het bezoek aan het Goldwingweekend. Of ik over ging stappen en zo. Ik had ons toleranter verwacht Even ter geruststelling: ik blijf een CX'er in hart en nieren. Als er een Goldwing komt, komt ie erbij en gaat het om een klassieker. Niet zo'n modern slagschip. Verder respect voor onze meiden die de vrieskou op de camping hebben getrotseerd. En Lieke heeft met plezier haar Groene Draeck II ingereden. Bochten gingen goed meisje!

In Grubbenvorst voelden we ons wel weer thuis. Erg leuk om weer met onze eigen clubleden op pad te zijn. Goed weer, lekker op het terras gezeten en een heerlijke rit terug. Top!

Onderstaand de foto's van Cosmar, achtereenvolgens Lieke met Stephanie achterop, mijn schoonvader 'meneer Roes', en ikzelf met Kaithlyn.

Lieke

Ruud Roes

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 24 april 2010 13:40 
Zojuist heb ik de belevenissen van de "Rode Rakker" en mijzelf toegevoegd aan het nog steeds groeiende Motorlogboek.

Het verhaal is te vinden onder motorzegening 2010

Harmony,
Hans.
( die echt een goede dag had )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 grubbenvorst

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 2 [ Ron, borisz ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven