Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

BOLLENRIT A.S. ZONDAG LET OP!!

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 30 april 2010 12:53 
In verband met het slechte weer, dat voorspeld is voor a.s.zondag, willen we dat even afwachten. Het is echt niet leuk om in de plensende regen de kleurrijke bollenpracht te bekijken. Mocht het dit weekeinde niet doorgaan, dan houden we het op volgende week zondag. We wachten voor de definitieve beslissing het weer bericht morgen voor zondag af. Morgen, zaterdag dus de definitieve beslissing voor 2 Mei of 9 Mei! (Hopelijk blijven de bollen nog even met hun kleurrijke koppie op het land staan).

Groet van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 30 april 2010 13:03 
Henk,

Op zich verstandig om het bij slecht weer af te blazen. Wat betreft het verschuiven: hou er rekening mee dat het dan Moederdag is. Wij kunnen dan in ieder geval niet.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 april 2010 14:01 
Ja Coen, daar heb ik niet aan gedacht, in het geval, dat het op moederdag wordt is het beter om zich dan aan te melden, maar we wachten nog even af. De buienradar geeft nog enige hoop voor zondag.

Groet van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#4 | Geplaatst: 30 april 2010 15:28 
en anders sturen jullie toch een andere kant op, noem je het de ratbike-rit en kom je deze kant op naar "cafe die2" in bergen op zoom? hier is het nu weer wel mooi weer, vanmorge iets minder. maar ik heb zon besteld

groetjes werner (zondag ook bij "die 2")
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver jost

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 30 april 2010 21:57 
We wachten aF
Not all those who wander are lost.......................

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 BOLLENRIT A.S. ZONDAG LET OP!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven