Beste CX-ers
Het zal jullie zeker niet zijn ontgaan dat ik het afgelopen jaar druk in de weer was om een voorgenomen reis naar Santiago de Compostella in elkaar te zetten. En dat ik, uitgeleide gedaan door een aantal clubleden afgelopen vrijdag inderdaad vertrokken ben, op zoek naar avontuur, grenzen en wat dies meer zij.
Nou, ik heb het gevonden. Het avontuur, maar zeker ook de grenzen. De grenzen van mijn eigen kunnen, wat ik ernstig heb overschat.
Maar beter ten halve gekeerd als ten hele gedwaald, zegt het spreekwoord.
Op het moment van dit schrijven zit ik in Vitre, Bretagne. Voor nu ligt de grens hier, en kan ik niet verder. Het is niet de CX, want die Rode Rakker kan en wil best nog verder.
Wie mij wat beter kent weet dat ik iets anders in elkaar steek als een normaal mens (heb je ooit een normaal mens ontmoet? Ja? Eng he... ) en dat stukje van me begon op te spelen. En na drie, vier paniek aanvallen besloot ik er een punt achter te zetten.
En omdat ik niet meer op de motor durf, je leest het goed, wordt ik opgehaald door het Roes-reddingsteam, die omdat ze dan toch in de buurt zijn, ook de Rode Rakker van een roemloze repatrieering door de ANWB redden, door meteen maar met een aanhanger te komen.
Ik zocht avontuur, en vond het te veel voor me was.
Ik zocht een uitdaging en zag dat deze te groot was.
Ik zocht mijn Harmony, maar vergat dat ik die al had.
Ik zocht mijn grenzen, en kwam ze al heel snel tegen.
Ik zocht....... en vond wat ik niet had willen vinden.......
Meer later, en tot dan, met een moeizaam hersteld
Harmony,
Hans.
( die wel vaker vind wat hij niet zoekt )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken