Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Oprichting Stamtafel 'Groene Hart'?????

Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 4 mei 2010 11:01 
Vandaag zag ik dat er weer een nieuwe aanmelding door een jongeman uit Vianen op de site is geplaatst....

Dit is onder andere een aanleiding om weer eens over een stamtafel in het midden van het land na te denken.
Bijna overal hebben we er een, behalve hier in de buurt. We hebben redelijk wat cx-rijders en het zou ook leuk zijn om deze eens bij elkaar te krijgen....

Bij deze eerst een indicatie of er eigenlijk wel behoefte aan een stamtafel midden in het land is.

In iedergeval uit Linschoten zijn er 2 en als Edward er ook interesse in heeft.... 3.

Dus CX-rijders.... Stamtafel 'Groene Hart'..... een idee of niet. Laat het weten.

Groetjes
Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 mei 2010 17:31 
Lieke, gewoon Dóen, de CXers komen wel !!!

Groetjes van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Engeltje

Moderator 
#3 | Geplaatst: 9 juni 2010 18:17 
Het wordt steeds meer een feit... tijdens de terugrit van Vechta hebben we besloten dat de 3e woensdag van elke maand Stamtafel 'Het Groene Hart" geopend is....

Welke locatie is nog niet bekend... maar dat horen jullie wel...

We hopen dat er genoeg CX-rijders interesse hebben om midden van het land elkaar te willen ontmoeten en vanuit daar iets willen organiseren, bijvoorbeeld een leuke toerrit langs de Meije...

Groetjes
Lieke
(die zeker wel weet dat een centraal Stamcafe super moet zijn)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Oprichting Stamtafel 'Groene Hart'?????

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven