Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Foto's stamtafels

Schrijver MAST

Moderator 
#1 | Geplaatst: 4 mei 2010 22:42 
Hallo, tijdens de laatste stamtafel Veluwe kwam Henk Tonkens met het idee om wat foto's van de bijeenkomst op de site te zetten.
Leek me een goed idee. In een topic kan je wel foto's kwijt, maar zo'n topic "verdwijnt" na een tijdje.
Ik heb daarom een webalbum aangemaakt waar elke stamtafel zijn(haar?) eigen album heeft.
De vraag is nu of je, als je foto's hebt van een stamtafel bijeenkomst, je die naar mij wil sturen. Dan kan ik ze in het album plaatsen.
Mail je foto(s) naar stamtafelsATgmail.com (AT moet natuurlijk @ zijn, dit om spam te voorkomen)
Het webalbum kan je bekijken door HIER te klikken.
(of kijk bij "on the road" - "weer thuis")
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 5 mei 2010 10:46 
goed idee Marcel ! geeft een aardig beeld.
kunnen de foto's misschien iets 'groter', of is dat niet mogelijk?
groet, theoj

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 5 mei 2010 12:44 | Aangepast door: MAST 
Theo, de foto's kunnen groter. Henk heeft inmiddels de grote foto's naar me gestuurd en die staan nu in het stamtafel album.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver theojansen
Gast 
#4 | Geplaatst: 5 mei 2010 15:26 
Marcel en Henk, bedankt!
mvg., theoj

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#5 | Geplaatst: 6 mei 2010 08:30 
eerste foto's van stamtafel breda staan erbij, maar die zijn een beetje wazig hihi...

groetjes werner (vanavond meer foto's maken?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Znoek
Gast 
#6 | Geplaatst: 6 mei 2010 12:54 
Hey, ik heb wat zitten neuzen en ik vind nog altijd geen foto's van het toekomen in Sint Jansklooster vorig jaar?
Weet er nu al iemand eindelijk of die nog bestaan en waar die te vinden zijn?
groetjes,
snoek
PS zal vanavond wat foto's van stamtafel zuid naar Mast sturen

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 7 mei 2010 10:32 
Wat betreft SJK: het mysterie lijkt opgelost. De foto's stonden op een oud toestel waarbij het wat lastig was die er nog af te krijgen. Inmiddels zijn ze - als ik het goed begrepen heb - richting Frans. Dus ze komen er aan. Beter laat dan nooit.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Znoek
Gast 
#8 | Geplaatst: 7 mei 2010 11:45 
JEEEEEEEJ

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Foto's stamtafels

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven