Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Verslag HansV

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 11 mei 2010 20:12 
Ook hier heb ik weinig woorden voor nodig....Subliem en mooi, aangrijpend verslag....en hele mooi foto's, ben er jaloers op, en heb toch spijt.....

Hans helemaal top.

Spreek je snel...

Groetjes Mike
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 11 mei 2010 20:29 
vooor de duidelijkheid, hier even de link naar het verhaal;
http://home.tiscali.nl/versteegt/santiago/santiago_07.html

groetjes werner (ook stil van het verhaal)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Engeltje

Moderator 
#3 | Geplaatst: 11 mei 2010 20:31 
Een voordeel van moderator zijn, is dat je links van draadjes en verslagen als eerste in je mailbox verschijnt....

Zo ook dit draadje.... en net zoals Mike heb ik Hans zijn veslag gelezen....

Hans, ben trots op je... en ik heb je gezegd.... er komt een tijd....... eens dat we misschien met z'n allen gaan... met de club...

Knuf
Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#4 | Geplaatst: 11 mei 2010 20:42 
nou lieke,

als we dan vanuit de club gaan rijden we tochwel door naar pjotter? dat is maar een klein stukkie verder volgends mij...

groetjes werner (niet zo goed in aardrijkskunde...)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver NicoproD
Gast 
#5 | Geplaatst: 11 mei 2010 20:56 
Hans een machtig mooi verslag.Ik heb er iedere dag op gewacht, We hebben een paar kilometer samen van Vitré naar Ede gereisd en we weten zeker dat er een nieuwe dag komt voor jouw doelstelling Santiago. Eens zal je dit doel bereiken.
Gooi je routeplanning niet weg, want zult hem nog eens nodig hebben en dat scheelt een hoop werk.Wedden?
Groetjes Ruud

Schrijver Znoek
Gast 
#6 | Geplaatst: 11 mei 2010 21:51 
Ik heb het net ook nog eens in een ruk doorgelezen, sprakeloos en stil word ik ervan. Het was percies wat teveel ineens Hopelijk graak je er snel weer overheen. tot de volgende !

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 11 mei 2010 22:08 
Wie zonder risico leeft, leeft niet..................

Super Hans, pracht verslag.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 11 mei 2010 22:16 
He Hans,

Nu is de koffie ijsthee geworden met een koffie smaak

mooi verhaal en ooit maak je het vast af

gr Arnold

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 11 mei 2010 23:37 
Hans, een mooi verslag en het positieve van het tijdig terugkeren is , dat je niet door 80cm. sneeuw hebt hoeven rijden, want volgens mij was dat zeker niet ingecalculeerd. Grubbenvorst heeft goed gewerkt !!!

Groet van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver theojansen
Gast 
#10 | Geplaatst: 12 mei 2010 10:07 
man , wat kan jij schrijven.
alleen daarom was je reis de moeite al waard.
groetjes en tot ziens, theoj.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 12 mei 2010 11:50 
Het meervoud van lef is leven

Hans,

Mooi verslag. En je belangrijkste doel is volgens mij gehaald, om je zelf weer beter te leren kennen. Veel mensen nemen die moeite niet meer als ze de dertig zijn gepasseerd. En je hebt ons ook weer verrijkt door je ervaringen zo uitgebreid te beschrijven. Over hoe je de laatste twee dagen hebt ervaren, heb je geen doekjes gewonden. Dat is LEF.

Ik vind het heel bijzonder ook om te zien hoe veel clubleden met je meeleven en ook nu hun respect naar je uiten. Dat doet me goed. En voor mij is het ook bijzonder om te merken dat mijn vrouw, mijn zwager en mijn schoonvader een soort ANWB in het klein om je heen gevormd hebben. Als CX-rijders zo met elkaar omgaan wil je toch nooit meer iets anders?

Coen
(Die de Deauville en de GL1000 toch blijft rijden om zich steeds bewust van het verschillen zijn)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 12 mei 2010 19:34 
Hans,

Een prachtig en ontroerend verslag. Ik heb ontzettend veel respect voor je dat je zo open erover bent. Je hebt toch een aantal dagen getoerd en op plaatsen geweest waar je normaal gesproken niet zo maar even heen gaat. De reis is dus naar mijn idee zeke rniet mislukt. Je hebt er weer een goede ervaring bij en met ervaring bouw je lef op en dan komt de rest vanzelf wel.

Volgend jaar mischien Engeland? Wij willen je daar wel bij steunen en eventueel mee rijden?

Groeten,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Jan
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 12 mei 2010 20:33 | Aangepast door: Jan 
Hans,

Zo'n reis maak je inderdaad alleen voor jezelf, en je hebt voor jezelf gekozen door hem af te breken. Wat een ander ervan vindt, maakt niet uit. Mooi dat je onderweg van zoveel mensen steun hebt gekregen met als hoogtepunt het reddingsteam. Alleen je CX die je twee maal even in de steek liet, door dat minuscule dwarse luchtbelletje, dat had je niet kunnen voorzien. Als je wilt, doet zich weer een nieuwe gelegenheid voor en kom je uiteindelijk toch nog in Santiago de Compostella. Ik kan je verzekeren, dat is de moeite waard, maar het gaat om de reis, de reis alleen.

Jan

Schrijver udent

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 12 mei 2010 20:53 
Aan het verslag te zien ben je al weer op weg om de oude Hans te zijn, ook mijn koffie was koud geworden, Hans, wie niet waagt.. op een keer gaat het weer kriebelen , en plan je de volgende route ,
Ik vindt je een super avonturier, en je verslag was prachtig, Gr Theo.,
theo cx ds

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 12 mei 2010 21:35 
Drie keer gelezen Hans ,ik ben trots op je. Wim

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Verslag HansV

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 2 [ Ron, borisz ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven