Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Ik ben er, ik ben er !

Schrijver Bastiaan Reymer
Gast 
#1 | Geplaatst: 22 juni 2010 22:39 
Vandaag op de noordkaap voor toeristen en het echt meest noordelijke punt geweest.

[imgs= Uploaded with ImageShack.us]De toeristische noordkaap[/imgs]

[imgs= Uploaded with ImageShack.us]Het echte meest noordelijke punt, de noordkaap op de achtergrond[/imgs]

Tip voor de volgende misschien. Ik ben geen 25 euro armer geworden door mijn motor te parkeren aan het blauwe bord en dan rond te wandelen. Ga genoeg naar rechts en dan zodat de tolwachters je niet kunnen zien en dan is er nooit een probleem

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 juni 2010 22:58 
Hoera, je hebt het gehaald! Petje af hoor. Het was zeker even doorbijten de laatste dagen, maar hopelijk heb je er geen spijt van gehad. Ik hou je travellog ook steeds in de gaten. Ik zou zo met je willen ruilen (maar dat had ik geloof ik al eens gezegd), als ik al die boeiende verhalen lees.

Zo, en nu weer terug
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 22 juni 2010 23:14 
koud he .
ik ben er rond deze tijd ook geweest had alleen iets meer last van mist en een koude wind .

vergeet de lofoten niet en de trollenstieg moet ook mooi zijn.

cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 22 juni 2010 23:52 
Hey,

Gefeliciteerd met het behalen van je doel. Petje af hoor.

Er komt toch ergens wel een mooi reisverslag, zodra je terug bent.

Harmony,
Hans.
( die op een tweede poging zit te broeden, maar dan heel zachtjes )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver udent

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 23 juni 2010 00:08 
goed, joh, dat je doorgereden bent, toch een mijlpaal het meest noordelijke punt van europa bereikt, gr Theo.
theo cx ds

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 23 juni 2010 08:30 | Aangepast door: ouwe_jan 
Bastiaan G.F, met de Noordkaap en nu nog de Ziudkaap of zoals de naam echt is Ponta de Sagres-Portugal
Het ziudelijkste punt van Europa
Nog veel plezier met je mooie rit
Ouwe_jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 23 juni 2010 08:53 
Top! We zijn trots op je.

Coen
(die de Noordkaap ook nog op zijn verlanglijstje heeft staan)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 23 juni 2010 09:01 
Het mooie is wel dat hij daar bijna op de langste dag van het jaar daar was. Dus dat houd in dat het daar waarschijnlijk maar 2 tot 3 uur donker is in de nacht. Das mooi, want dan kun je lekker door rijden en genieten van de zeer lange dagen.
Ja, ook bij mij staat dat op mijn lijstje om daar naar toe te gaan, en ik weet nu ook welk tijdstip van het jaar ik daar moet zijn.

Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver whaaa
Gast 
#9 | Geplaatst: 23 juni 2010 13:16 
Gefeliciteerd met het behalen van je doel. Eigenlijk zou ik zelf daar nog een keer heen willen rijden. Dat komt er vast nog wel een keer van. (Als ik het zo lees wordt het daar nog druk met CX'en)

Marco, vergis ik me nou of gaat de zon daar in deze tijd van het jaar niet onder.

Dirk

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 23 juni 2010 13:38 
Ja, dat dacht ik ook, maar ik twijfel dar nog een beetje over, volgens mij moet je dannog iets verder noordelijker.
groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver theojansen
Gast 
#11 | Geplaatst: 23 juni 2010 15:32 | Aangepast door: theojansen 
boven de poolcircel gaat in deze tijd v/h jaar de zon niet onder, dacht ik.
en daar zit je ruimschoots boven. http://nl.wikipedia.org/wiki/Poolcirkel
Bastiaan,fantastisch hoor,er zijn er maar paar binnen de CX club die daar geweest zijn.
groet, theoj.

Schrijver Jan
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 23 juni 2010 19:53 
He Bastiaan,

Goed dat je hebt doorgezet, daar heb je zeker geen spijt van. Mooie herinneringen herleven als ik je bij dat monument zie. Nog veel plezier.

Groet,
Jan

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 23 juni 2010 21:31 
Hoi Bastiaan,

Mooiiii dat je er geweest bent, ik weet wat het is om daar te staan hartstikke mooi goed gedaan.

Ben

Marco, het wordt daar niet donker in deze tijd en dat is al bij ongeveer 600 km boven Oslo. In de winter is het maar 2 tot 3 uur licht!!

Schrijver Bastiaan Reymer
Gast 
#14 | Geplaatst: 24 juni 2010 11:48 
@ Marco : hier is een goed voorbeeld. Dit is een foto genomen om 1u snachts op 11 juni in Sortland welk nog 300 km zuidelijker is dan de noordkaap. De enige donkerte die ik heb gezien in de laatste maand was in de tunnels .

@ hansv : [url=basreymer.travelblog.be]Hier[/url]kan je de reisblog vinden. Hij word wel niet dagelijks geupdate.

@ iedereen: Bedankt voor de leuke reacties!

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Ik ben er, ik ben er !

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven