Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Stamtafel Noord (Zwolle Lichtmis) gaat stoppen!

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#1 | Geplaatst: 25 juni 2010 14:55 
Hallo mede cx vrienden. Na een jaartje uitproberen hebben Paul, Andre en ondergetekende besloten de stamtafel Noord op te heffen. Rede hiervoor is het uitblijven van succes, we mochten helaas zelden meer dan 4-5 CX vrienden ontmoeten inclusief stamtafelhouders.
Ik zal Frans een verzoek sturen de stamtafel Noord uit de agenda te verwijderen.
Zelf zal ik proberen regelmatig richting de Veluwe stamtafel te cruisen wat zeker in de lente & zomermaanden geen straf zal zijn

Met vriendelijke CX groet (ook namens Paul en Andre),

Ton Oostveen

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 25 juni 2010 16:07 
ach.. gewoon doorgaan zeg ik, op breda komen ook niet altijd evenveel mensen soms maar 2 en soms wel 10...

groetjes werner (telt soms voor 2, ook zonder roy)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 25 juni 2010 18:16 
Werner heeft gelijk. Het gaat er niet om wie de meeste bezoekers heeft op een stamtafel maar wie de gezelligste heeft. Ik heb het ook weleens heel gezellig gehad met alleen jan in Breda. In ysselsteyn zitten we meestal ook met 3 man. Maar dat maakt het er niet minder gezellig om.

Cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Jan
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 juni 2010 18:37 | Aangepast door: Jan 
Jammer, ik heb de stamtafel Noord uit de agenda verwijderd. Als Noord zich bedenkt, laat het weten, met plezier zet ik de bijeenkomst weer in de agenda. 4 a 5 bezoekers per avond vind ik een succes.

Jan

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Stamtafel Noord (Zwolle Lichtmis) gaat stoppen!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven