Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

wieringerwerfopwielen

Schrijver Michel 2
Gast 
#1 | Geplaatst: 27 juni 2010 03:25 
gaan er nog CX rijders naar wieringerwerfopwielen? ik ga even kijken op me cx bobber.als hij het haald teminste.ik hoop daar rond 13:00 uur aan te komen.ik kom uit castricum

groetjes Michel

Schrijver Michel 2
Gast 
#2 | Geplaatst: 27 juni 2010 03:34 
als iemand me motor daar ziet staan en vragen heeft kan je me altijd even bellen op 06-55535676

Schrijver gompie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 27 juni 2010 13:33 | Aangepast door: gompie 
Helaas, geen W0W. Ik moet vandaag mijn werkauto repareren, anders kan ik morgen niet mijn werk doen. Iets met lekke(re) verstuivers of zo. Hij ratelt en maakt herrie alsof mijn gereedschapkist nog onder de motorkap staat...
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Willem CX
Gast 
#4 | Geplaatst: 27 juni 2010 22:11 
WOW was weer groots! Heb de hand mogen schudden van Ouwe Jan en Floris uit Amsterdam. Heb ook de bobber gezien, erg mooi. Alleen Michel gemist. Misschien zin om vrijdag a.s. naar Schagen te komen? Voor het weer hoef je het niet te laten. Ben zelf niet op de motor geweest. Mijn meissie wilde mee en haar op de tank van m'n ratbike zetten lijkt me geen succes... Ben daarom met m'n Landrover geweest.
Ik zag alle motoren weer binnenkomen. Geweldig gezicht was dat! Al gauw herkende ik de cx'en. Blijft toch een aparte verschijning!!!

Willem,
Die het vandaag minder warm had dan menig motorrijder.

Schrijver Michel 2
Gast 
#5 | Geplaatst: 27 juni 2010 22:48 
Ja was wel even leuk om Floris die ook spaakwielen heeft te zien.en Ouwe jan ff te spreken in het echt ik lees zijn antwoorden op het prikbord altijd met veel plezier. En Willem als het vrijdag mooi weer is kom ik wel is een keer naar Schagen.

Gr Michel

Schrijver Michel 2
Gast 
#6 | Geplaatst: 1 juli 2010 00:18 | Aangepast door: Michel 2 
[quote=undefined]op stap

Schrijver Dinges
Gast 
#7 | Geplaatst: 28 juli 2010 21:58 
Was er ook, de Drommedaris wel zien binnenkomen, verder niemand herkend. Misschien makkelijk als ik eens wat gezichten leer kennen, herkend wat makelijker.

Groet Dennis

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 wieringerwerfopwielen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven