Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Prachtig weer voor de Veluwerit 30 juni '10

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 juni 2010 13:55 
Even een herinnering voor a.s. woensdagavond. We rijden een rit van 90km, vooraf aan de stamtafel Veluwe!
Om op tijd weer aan te kunnen schuiven vertrekken we stipt om 19.00uur vanaf Buds Hollands Restaurant, waarna we om rond half negen weer terug zijn om nog gezellig na te kunnen praten. Kom allemaal, hoe meer zielen, hoe meer vreugd en het weer is fantastisch, dus dat kan geen belemmering zijn. Zorg voor voldoende benzine in de tank, er is op een paar honderd meter ook nog een BP pomp voor erg dorstige CXen.

Tot woensdag !!

Henk Tonkens.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 juni 2010 19:51 | Aangepast door: sieds 
BP ?
Was dat die firma die miljarden liters olie en euro's in de zee dumpte ?

Ja kind, die firma is toen failliet gegaan en daarna mocht er nooit meer naar olie in zee geboord worden en dat was de reden dat we nu allemaal op stroom rijden.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver theojansen
Gast 
#3 | Geplaatst: 29 juni 2010 13:47 
tot morgen Henk!
theoj

Schrijver Joshua62
Gast 
#4 | Geplaatst: 29 juni 2010 22:18 
Zal er ook zijn !
groet, Jos

Schrijver mai

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 30 juni 2010 18:27 
sorryyyyy ik faal oeps kan niet mee: afgelopen nacht hele nacht op gebleven, half 3 uit nijmegen thuis in apeldoorn, aanhanger van verhuur pak nbak in de gaten houden voor dietstal met mijn leren bank erop tot 7 uur smorgens, overdag werken en dus echt 2 x 1 uurtje gedommeld afgelopen nacht, ik baal als een stekker had zo graag mee gewild maaaaar heb mijn bank weg gebracht naar nijmegen en andere opgehaald dusssss daardoor kan ik nu naar een zijspan motor zoeken.

welterusten, Marja en genietse.
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Prachtig weer voor de Veluwerit 30 juni '10

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven