Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

30ste demervalleitreffen mc hoeselt

Schrijver jos blezer
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 juli 2010 15:47 
voor iedereen die het weekend van de 9/10/11 juli niks gepland heeft.
MC Hoeselt (belgie) heeft haar 30ste demervalleitreffen en demerrock, 150 km rit/ rock op vrijdag en zaterdag en zondag classic bike en oldtimer brommers, gratis camping enz.
ter ondersteuning van MC HOESELT dit alles voor 6 eurie, voor meer info. www.mchoeselt.be
groeten uit hoeselt Jos.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 4 juli 2010 20:10 
hoi jos,

wilde hier vanmiddag al neerzetten dat ik nogniks te doen had, maar helaas volgend weekend ga ik waarschijnlijk voor zijspan-motorrij-instructeur spelen hahaha...

groetjes werner (iedereen mag op mijn zijspan oefenen)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 juli 2010 13:48 
Ben er geweest en heb het ontzettend naar mijn zin gehad. Maasvallei, Voerstreek,....een mooi stukje België.
Het kan wel te warm zijn ook heb ik gemerkt, foei wat een hitte, kort bij de 40 graden!! Maar als ze dan speciaal voor jouw groepje een ijssalon openen en je even in de 20 gr zit dan kan je zelfs wat later nog lekker spareribs eten ook.
Ik was om 8 uur thuis, en even later begon er een hevig onweer, veel regen en bliksem. Genieten als je er net aan ontsnapt bent.
Bedankt Jos, voor de leuke dag en het fijne gezelschap. Doe je hele familie de groeten van me!!
Groeten, Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver jos blezer
Gast 
#4 | Geplaatst: 12 juli 2010 17:30 
Bericht ontvangen en door gegeven, Daniël, zo zie je maar weer moto rijders en cx rijders in het algemeen, vinden altijd een reden om het gezellig te maken.

groeten jos.

PS. spare-ribs in voorraad.

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 30ste demervalleitreffen mc hoeselt

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven