Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Groeten uit Wörnitz

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 24 juli 2010 19:03 
Even een klein berichtje uit Wörnitz. Gisteren aangekomen na een rit met pech (eigen schuld, oliepeilstok verloren), heel veel file en regen. Maar hier was het gisteravond heel gezellig met veel oude en nieuwe bekenden. Vannacht regende het hard en zijn alle spullen nat geworden. Mijn tentje hield het niet. Maar inmiddels schijnt de zon (zaterdagavond) en zijn de meeste spullen weer droog. En het bier smaakt goed.

Coen
En ook de hartelijke groeten van Michael, Henk T, Jan en Sieds
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 24 juli 2010 19:14 
leuk van jullie te horen. jammer van de peilstok en de regen. laat het bier jullie goed smaken. hopelijk blijft het droog verder.
veilige reis weer naar huis. henk gaat nog door? naar zuid frankrijk?
groeten, theoj

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 juli 2010 21:27 
Coen,

Da's inderdaad pech, peilstok verloren. Hoe krijg je dat voor elkaar?
De file en de regen, ja, dat is inderdaad erg vervelend, maar in tegenstelling tot een verloren peilstok kun je daar van tevoren niets aan doen (of toch?).

Goed dat het toch gezellig werd, daar in dat verre (na ja, verre) zuiden.
Apart dat in Duitsland 's avonds de zon gaat schijnen. Hier in Nederland gebeurd dat in de regel in de ochtend.

Geniet van het bier, en de groeten aan Micheal, Henk, Jan en Sieds. Doe een rondje op mijn rekening voor de Dutch CX-ers.

Harmony,
Hans.
( die het een volgende keer ook wel eens wil proberen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 24 juli 2010 21:56 
Tja, peilstok verloren. Kwestie van vergeten goed aan te draaien. Bij Louis in Keulen 1 met temperatuurmeter gekocht.

Henk gaat naar Italië en via Zwitserland weer terug.

Laatste nieuws: Henk heeft een aluminium koffiemok met logo gewonnen omdat hij met aanhanger is gekomen.

En tot slot, pro memorie, Theo U heeft het record voor Vechta. Maar ik loop met vier keer voorop wat betreft Zuid-Duitsland 

Groeten van ons allemaal.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver theojansen
Gast 
#5 | Geplaatst: 25 juli 2010 22:13 
bofkont die Henk, maar o.k. tis een prachtige aanhanger!!!
jullie kunnen terugkijken op een prachtig weekend.
tot kijk, theoj

Schrijver sieds

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 26 juli 2010 22:29 | Aangepast door: sieds 
Ik was met auto en caravan op vakantie bij de Bodensee.
Mijn terugtocht was gepland in het weekend van Wornitz.
Dus dat kwam mooi uit om ook even langs het zuid Duitse CX treffen te rijden.
De caravan kon mooi in een weiland staan en ik had nog stroom ook via de buurman met een camperbusje.

Wornitz is een erg leuke locatie, gezellig terrein met prima sanitaire voorzieningen, goed bier en bbq.

Ligt 630 km van mijn huis en persoonlijk vind ik dat voor een weekend te ver om met de motor te rijden, is totaal wel 1260 km.
Petje af voor degenen die dat wel doen.
Ook petje af voor Henk Tonkens die nog vele kilometers meer maakt op zijn leeftijd. Nu weer naar Italie en in september nog naar de Pyreneeen.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Groeten uit Wörnitz

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven