Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Vervolg Italië

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 27 juli 2010 23:28 
Vandaag zat de schrik in de banden, dacht ik een vooruitgezochte toer van 250km te maken, bleek dat ik de route voor zaterdag er nog in had staan, toevallig ook 250km!
Ik dacht toch een route uitgestippeld te hebben over veel haarspeldbochten, maar na één pas zat ik toch op de grote doorgaande weg. Na 68 km. toch maar even gestopt en de Garmin geraadpleegd, ja hoor ik zat op de route naar Zwitserland.
Opnieuw ingetoetst naar Cortina d'Ampezzo.
Het begon te regenen, regenkleding aangetrokken en daar gaat ie....
Steeds meer bochten, steeds natter, steeds linker, maar kop er bij en geen rare bewegingen maken. Eén keer gleed m'n achterwiel weg, maar kon goed corrigeren en een keer te voorzichtig geschakeld waardoor hij in z'n vrij kwam te staan....bij de kracht die er in de versnelling op komt te staan deed het wiel weer wegglijden, maar alles ging goed en veilig in Campina. Helaas er was geen andere weg naar Sappada, dan de pas opnieuw te nemen. Rustig teruggereden en de terugtocht was gemakkelijker dan heen. De auto's hadden blijkbaar begrip voor mij , dat ik niet harder dan een 35km/uur reed.
Later brak de zon weer door en in het lagere gedeelte was de weg gewoon droog en kon het gas er weer op!
Mijn Good Luck 500 deed het prima en het olieverbruik is misschien 200cc op de tot nu toe 1500km., vrijwel te verwaarlozen.
Tot de volgende keer.
Good Luck groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 28 juli 2010 13:02 
goed van je te horen Henk!
houdt de motor wel rechtop zeg, daar in de bergen.
groeten, theoj

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 juli 2010 14:22 
Vandaag donderdag, zag het er niet uitnodigend uit, de weerberichten zijn overal uitstekend, behalve in Noord Italië en oostelijker! Ik zit dus aan de verkeerde kant van Europa. Toch maar op pad gegaan en na 32 km plenzen, geen ophouden meer aan.
Nu 64km later, precies rechtsomkeert en weer terug. Het miezert, maar de tornantes toch maar niet. Ik hoop zaterdag op beter weer, want dan via de Selviopas naar Zwitserland. Sieds, bedankt voor het vignet, want dat kan ik nu wel goed gebruiken!!! Zwitserland via de A's en de E's en tunnels naar Bern, met hopelijk goed weer! Ach ja, 't kan niet altijd meezitten, maar veiligheid voor alles!
Groeten uit Sappada!

Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#4 | Geplaatst: 29 juli 2010 22:47 
sorry henk,

maar liever nu slecht weer als over anderhalve week. dan ben ik namelijk in italie...

groetjes werner (ook stelviopas, als bestemming)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver theojansen
Gast 
#5 | Geplaatst: 30 juli 2010 10:26 
ben je al in beter weer beland?
het lijkt me niets, zo in de regen te moeten rijden op onbekende weggetjes.
voorzichtig maar en we zien hopelijk ook nog mooie foto's van je rit in de bergen.
groet, theoj

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vervolg Italië

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven