Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

weer thuis

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#1 | Geplaatst: 12 aug. 2010 19:05 
hallo mede cx'ers,

iets vroeger als gepland, ben ik weer thuis. maar niet door problemen ofzo, heb gewoon iets meer kilometers per dag gereden dacht aan 200 maar werden er 500 per dag hihi.. toen maar besloten om naar huis te rijden in plaats van sjk was ik daar vanavond al aangekomen (een week te vroeg) dus nu een paar dagen lekker thuis, foto's volgen nog...

ps, 2x stukken gehad, 1 kofferslotje wat niet meer dicht wilde; opgelost met een spin eromheen. en 2 de bekende cdi-unit, smorgens bij vertrek 30graden en dan alles weer uitpakken en aftuigen om erbij te kunnen; opgelost met de rezerve cdi die ik bijhad (daarna in plaats van rechtstreeks naar huis eerst nog bij cosmar langsgeweest)

groetjes werner en roy (GEWEDLIG GENOTEN!!!!)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 aug. 2010 21:31 
Znoek je leest het weer een klant erbij.
Spoedje graag Werner heeft nu mijn rezerve bij voor noodgevallen.

Dat Werner nu al terug is is mijn schuld hij heeft voor de heen reis van volgend jaar geoefend, terug doen we het rustiger.

cosmar (heeft altijd de deur open voor een cx-er als ik weet dat je komt)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 aug. 2010 22:06 
En hoe was jouw Stelvio ??

Gr. Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#4 | Geplaatst: 13 aug. 2010 08:25 
hoi henk,

mijn stelvio was super (dezelfde als de jouwe denk ik?) mar ik was een sjk-sticker vergeten, heb jij nog een sticker geplakt?

heb alleen de haarspeldbochtjes in zijn 1 gereden, de rest toch 2e en 3e versnelling gebruikt. en die italjanen rijden als zotten, ben gewoon mee gaan rijden dan heb je daar het minste "last" van...

groetjes werner (2500km in 6dagen)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#5 | Geplaatst: 13 aug. 2010 10:14 
en hier de foto's;
http://www.mijnalbum.nl/Album=78PM8RZG
mail; beinhart@home.nl

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 weer thuis

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven