Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Toertochtje SJK

Schrijver lswarte
Gast 
#1 | Geplaatst: 12 aug. 2010 20:58 | Aangepast door: lswarte 
Rijden jullie met me mee? Op de zaterdag van SJK maak ik gewoonlijk een toertje in de omgeving. Dit jaar ga ik via de kleine weggetjes en dorpjes naar het American Motorcycle Museum in Raalte, en daar wil ik jullie allemaal bij uitnodigen!

Waar?

Bij de in- uitgang van het Kampererve.

Wanneer?

Zaterdagochtend 21 augustus om 10 uur.

Downloaden?

Klik HIER voor het TomTom routebestand.

Routeafbeelding (Klik op de afbeelding om te vergroten)

Routeafbeelding - Klik om te vergroten

Om tien uur vertrekken we. Dan zijn we rond half 12 in Raalte, netjes op tijd voor een bezoek aan het museum en een lunch.

Tussen twee en half drie vertrekken we weer om via het veerpont bij Wijhe, de Gelderse kant van de IJssel, Zalk, Kampen en Genemuiden terug te rijden naar SJK.

Daar zijn we dan voor 16:00 uur weer terug om de kleppendekselrace en de wedstrijd langzaam rijden weer mee te maken en aansluitend van de BBQ te genieten.

Tot SJK!

Laurens Swarte
Den Helder

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 aug. 2010 21:57 | Aangepast door: Erik1 
Heey Laurens,

Neem geen Harley's mee naar dat museum hoor!! Dan sta je hoogst waarschijnlijk bij dat museum te sleutelen!! Die dingen willen daar namelijk niet meer weg!!

Groet Erik. ( Spreekt uit ervaring want 3 jaar terug, tijdens SJK, stond ik daar te sleutelen aan een HD!! )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 aug. 2010 00:18 
Prima initiatief Laurens.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver gompie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 13 aug. 2010 08:00 
Normaal zou ik ook meerijden, maar jullie zijn wat sneller dan ikke.
Ga dan maar zonder mij, als jullie maar wel terugkomen!
Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver lswarte
Gast 
#5 | Geplaatst: 13 aug. 2010 08:23 
Hé Dick.....hoezo sneller? Rij lekker mee joh, we rijden allemaal CX dus we gaan allemaal even snel...

Schrijver norby
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 13 aug. 2010 14:49 
nou laurens,
dat lijkt me een leuke trip, ik ga dan ook mee . gr norbert.
nb

Schrijver Arcath
Gast 
#7 | Geplaatst: 17 aug. 2010 16:30 
Ik heb helaas geen tij voor SJK, zou er voor het eerst heen gaan maar moet vrijdag taxi richting ziekenhuis spelen. en zaterdach nacht invallen..

maar zaterdag overdag zou ik wel even wat van de sfeer kunnen proeven, als voorproefje op de volgende keer..

zijn er mensen met bezwaar tegen 25kw motor op dit tochtje? anders leek het me wel leuk ook mee te gaan.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 17 aug. 2010 17:08 
Super initiatief weer Laurens!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver antoon

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 17 aug. 2010 18:48 
Mooi Laurens.
Ben er bij!!!
Groet Antoon.

Schrijver lswarte
Gast 
#10 | Geplaatst: 17 aug. 2010 22:20 
@Arcath: 25Kw geen bezwaar Arcath. Ik geloof dat je maar 4 Pk nodig hebt om de 100 te halen, dus dat red je ruimschoots! Leuk als je meegaat.

@antoon: altijd leuk als jij er bij bent, Antoon! Gezellig.

Bovendien worden de weersvoorspellingen steeds beter, dus het gaat vast een mooi ritje worden!

Tot SJK

Laurens.

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Toertochtje SJK

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven