Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Vrijwilligers SJK; herhaalde oproep!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 16 aug. 2010 16:22 
Naar aanleiding van een eerdere oproep heeft zich al een aantal mensen gemeld op te komen helpen tijdens het SJK treffen. Helaas missen we nog wat mensen. Dat is ook de reden waarom de mensen die zich al hebben gemeld nog geen draaiboek hebben ontvangen.

Daarom een hernieuwde oproep. Kun je afwassen, tenten opbouwen of een drankje inschenken? Meld je dan aan als vrijwilliger via cosmargommers@hotmail.com of coenox@gmail.com. We zijn met name nog op zoek naar mensen die vrijdagochtend al kunnen komen en kunnen helpen met de het opbouwen.

Het meehelpen geeft een extra dimensie aan de onderlinge vriendschap en we beloven je dat er nog volop tijd is om gewoon te genieten. En dit jaar hebben we voor het eerst een kleine verrassing voor de vrijwilligers.....
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 16 aug. 2010 16:32 
je hebt mail.

Gr. Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 16 aug. 2010 16:47 
Mijn dank grenst aan hondsdolheid

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver antoon

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 16 aug. 2010 18:08 
Je hebt mail. PB.
Gr.Antoon

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 16 aug. 2010 18:39 
Komt dat even goed uit, ik moet al met de boot van 07 uur uit Terschelling vertrekken en zat al te bedenken, of ik via Zeeland naar SJK zou rijden, om niet te vroeg daar aan te komen, maar ik ben er dan nu VROEG, pakweg een uur of 10!!!
Coen tot vrijdag!!!

Groetjes van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#6 | Geplaatst: 16 aug. 2010 19:38 
ik ben er natuurlijk vrijdag ochtend vroeg ook al, rond een uur of 7 in de ochtend vroeg genoeg??

groetjes werner (roy kan ook helpen, maar doet ie waarschijnlijk niet?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 16 aug. 2010 22:11 
Ga in ieder geval proberen er ook redelijk vroeg te zijn!

gr. Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 17 aug. 2010 00:29 
Nog een aanmelding...

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver mai

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 17 aug. 2010 01:18 
oeps sorry, ik moet woensd. midd. en donderd. de hele dag smeken om te kunnen snipperen om Bo's aanhanger af te krijgen en nog heb ik niemand voor het elektra aan te sluiten in de bak met de bedrading van het onderstel, dus helaas hier wordt het al vliegen.

wie heeft er nog een blank vizier voor een standaard hjc intergraalhelm te koop, mijne viel op kantoor vanmiddag, ideaal dus nu net vizier is afgeknapt, wo. naar garderen voorpoten zijn klaar, vizier is te duur los zei die man van kommer daarzo.

groet Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver Dre67
Gast 
#10 | Geplaatst: 17 aug. 2010 08:47 
Hey Mai,
Je hebt ook die ouderwetse brillen.
Moet je even kijken of die in je helm past.
Let wel op dat die bril tochtgaatjes heeft anders beslaat die.

Groet,

Dré

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vrijwilligers SJK; herhaalde oproep!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven