Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

FORMIDABEL SJK

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver sieds

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 22 aug. 2010 14:35 | Aangepast door: sieds 
SJK is weer super geslaagd !

Iets minder deelnemers (ruim 80) maar zeer gezellig.
Met name de zateragavond met live muziek van Just for fun was geweldig.

Het weer was ons ook goed gezind, het kon niet mooier.

Veel bekenden en nieuwe leden ontmoet en een aantal gemist.

En onze Duitse vrienden die gelijk met alle bekers naar huis gaan van de Klepdekselrace maar volgend jaar zeker revanche.

Er gaat ook wel eens wat mis, want de welkomsfoto's zijn er dit jaar weer niet maar er liepen veel fotografen rond dus er is veel vastgelegd.

Hopelijk volgens jaar weer zo'n mooi weekend.

Bestuur en vrijwilligers bedankt.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 22 aug. 2010 14:38 
hoi sieds,

we waren gelijktijdig bezig hihi...

was inderdaad een geslaagt weekend, foto's volgen nog..

groetjes werner (ook hier gaar)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 22 aug. 2010 15:50 
Ja, zeer geslaagd allemaal!! Hulde aan het bestuur die alles weer prima geregeld had. Zelf moest ik vanochtend vroeg terug om hier bij de lokale omroep een radio programma te maken. Anders had ik natuurlijk graag geholpen met opruimen!! Verder ieder ander ook bedankt voor de gezelligheid en het weerzien!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Engeltje

Moderator 
#4 | Geplaatst: 22 aug. 2010 16:02 | Aangepast door: Engeltje 
Wij zijn ook weer thuis... Met de beladen aanhanger.... Ben blij dat we Volvo rijden, 't is immers een super trekpaard..(die dan wel heel veel benzine slurpt....)

Het weekend was geslaagd, zeker gisteravond met de band. Ik in mijn leven nog nooit met zoveel mannen op 1 avond gedanst... Gelukkig heb ik zelf een man die kan dansen maar dit overtrof alles.... ik kan nu gewoon kiezen, geen of deen ook willen natuurlijk. (mannen bedankt!!!!!)

@Sieds... Er zijn wel entreefoto's gemaakt met ons eigen cameraatje... Coen zal er voor zorgen dat ze snel op de site komen te staan.
Dus mocht er nog meer misgegaan zijn dit weekend, dit puntje kan afgestreept worden want wie nog op de foto gewild had, heeft zaterdag na het 'langzaamrijden'wedstrijd de kans gehad. Werd door Hansv omgeroepen.

Lieke, Coen, Steffie en Kaithy
(die nu na 't uitrusten op de bank alleen de auto leeghalen en dan afsluiten met een lekker biertje en voor de meiden uiteraard een frisje....Op naar volgend jaar... 't lustrumjaar)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver thoosje
Gast 
#5 | Geplaatst: 22 aug. 2010 16:45 
ik ben ook weer veilig aan gekomen naar een lange rit van toch wel een dikke 4 uur rijden jammer genoeg niet mijn jas terug gevonden maar de gekregen bachs komt cker op mijn nieuwe jas
niet iedereen kan voor 15 euro op en neer naar sjk kost wat tijd en een versleten kont maar ik heb het weer gehaald bestuur hartstikke bedankt voor het goede gezellige weekend

gr. thomas obbink

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 22 aug. 2010 16:55 
Ok Wij hebben het ook gezellig gehad, organistatie heeft weer uiterst hen best gedaan.

Zeker met het eten, was het goed geregeld, en hebben zeker het SJK MC CX waren subliem geregeld en lekker.
En dan niet te vergeten de BBQ.

Muziek was nog beter dan vorig jaar

We hebben mooi weer gehad, en geluk met bij het opruimen, dus wat wilden wij nog meer....

Iedereen bedankt voor het mooie SJK.

groet M&M
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 22 aug. 2010 17:17 
Het was weer een super goed geslaagd weekend. Ik heb genoten en kijk nu al weer uit naar de volgende!

Iedereen die meegeholpen hebben ontzettend bedankt. Al die extra hulp verlicht het bestuur ontzettend tijdens het weekend.

De band was top en bedankt aan allen die ons met hun dansen vermaakt hebben.

Moe en voldaan zal ik vanavond zeer vroeg mijn nestje in kruipen om even wat bij te slapen.

Groeten,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 22 aug. 2010 18:29 | Aangepast door: coenox 
Ik hou het kort. Ik zit op de bank en volgend Lieke snurk ik. En dat terwijl ik dacht dat ik nog wakker was. Heb enorm genoten. Ben enorm blij dat we toch weer de band ingehuurd hadden. Sfeer was ongekend. Wa Was met Lieke verbaasd over het aanwezige danstalent. Maar vanavond danst Lieke alleen met mij, dus. Iedereen heel erg bedankt.

Tijdens mijn toespraak verzuimd Willem Kurvers (Kuipwilkem) te bedanken. Hij heeft een doosje afdrukbouten gedoneerd die we voor de club mogen verkopen. Bij deze nogmaals bedankt Willem.

Coen
(die nog even nageniet)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver jos blezer
Gast 
#9 | Geplaatst: 22 aug. 2010 19:08 
Moe, z*** nat( laatste 3 km stort bui) en voldaan weer terug van een super weekend.
Ëerste jaar, maar zeker niet de laatste keer.

Dank aan alle, die hier aan hard gewerkt hebben.

Groeten Jos

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 22 aug. 2010 21:24 
En deze SJK-ganger is ook weer thuis (nog droog ook) na een plezierig CX weekend.

Dan maar geen foto, maakt niet uit, 't was gewoon leuk, stemming goed, muziek goed, prima.

Dank aan bestuur en de vrijwilligers, ook voor 't weer overeind zetten van de GL na een uitglijder bij 't opstappen. Dat stukje vermaak doe ik volgend jaar niet over denk ik :=) !

en @ Sieds : geen zorg, niet alle drie de kleppendeksel bekers zijn naar Duitsland, ééntje is er naar Nijkerk meegegaan voor m'n kleinzoon en mezelf!

Groet, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 22 aug. 2010 22:03 
Laat ik dat nou net gemist hebben Frans!!

Groet Erik. ( Dit jaar helemaal zonder beker Maar ja, weer een rede om te zoeken naar een nieuw concept )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver mai

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 22 aug. 2010 22:30 
En daar komt Oma (bikergrannymarja) even boven waterrrrrrrrrrr

Hallo ten eerste lieve kanjers van organisatoren en alle (bijna alle.. enkelen snappen me wel) vrijwilligers een ontzettende DANK voor dit voortreffelijk geslaagde relaxte weekend, alles was top geregeld, desalnietemin vloog ik nadat Dre en zoon Jeffrey weg waren mijn nest in, want het slapen op een camping moet nog wennen, Bo ligt aan een stuk door te snurken en ikzelf had zoon Kris even thuis en duik er zo ook weer in.

Dit was zo giga leuk, heb lieve, mooie,
gekke, scheterige, maffe en prettig gestoorde, oke 1 brutale aap , mensen ontmoet wat ik voor geen goud had willen missen, heerlijk gedanst en eu...Erik had ik je maar eerder van die bank gesleept... maak je borst maar nat in 2011, want (stijl)
dansen was mijn 2de hobby vroeger.

Heren in de camper naast me, jullie ook dank, voor de gezelligheid, de leuke gesprekken het attente gedrag,
lieve woordjes hahaha snorrewietskie, luchtbed oppompen en eu.... oma prikt door alle grootspraak heen .

Oja op de terugweg werd Bo gefotografeefd door jeffrey dus kan ik zien dat ze echt relaxt in de aanhanger zat en rondkeek.
En waar ik mijn foto's kan plaatsen...ik lees het graag, WELTERUSTEN!!!!

Love you all!!!! xxx Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 22 aug. 2010 23:44 
Wat een weekend....

De "rode Rakker" die niet meer wil, terug naar Ede/Bennekom, uiteindelijk met de "Bah'kup" naar SJK, binnendoor samen met Theo J.

Hartverwarmende daverende geweldige hartelijke ontvangst.

Kleppendekselracer met "outside the box" bedeksels zorgde voor opschudding en protest (en daar doe ik het voor)

Eten, drinken, vrolijk zijn, en dan veels te kort slapen.

En als je lekker rustig wilt douchen, doe dat dan midden in de nacht. Geen wachtrijen, warm water....

Te kort geslapen, tekorten bij het ontbijt, toch weer even slapen.

En dan het langzaamrijden. Als ik "start" roep, moet je ook gaan rijden , beste deelnemers. Volgend jaar een vliegende, nou ja, kruipende,
start.......

Meer eten, meer drinken en oh mensen, wat een geweldig feest..................

Slapen, inpakken, nog meer inpakken en nog veel meer inpakken, en een paar uuur later wegwezen.

Terugrit naar huis ging goed, alleen wilde de CX niet boven de 100-110 uitkomen. En dat is hoeveel toeren, als 'ie in de vijfde versnelling staat? Juist.

Maar ik denk dat het de CDI is, want weerstand en spanning van de stator zijn goed. En anders rij ik een paar dagen met een WWF rond, in afwachting en overpijnzing wat ik ga doen.

Maar mensen, wat een weekend, wat een feest,wat een geweldige mensen, wat een geweldig SJK....

Harmony,
Hans.
Die vannacht weer in een echt bed slaapt )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver mai

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 23 aug. 2010 20:07 
Kijk die Hond zoo relaxt ze in haar vervoermiddel zit, het kostte wel wat maaaaaar do. jl 850 eu. gas afrekening retour dus de aanhanger is er weer uit, heb ik even geluk .

nu een poging om 1 foto hier te showen van Bo onderweg.

xxx Mai

CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver MAST

Moderator 
#15 | Geplaatst: 24 aug. 2010 20:23 
Bij deze een link naar wat foto's van het afgelopen CX treffen in SJK.
SJK 2010
Het was inderdaad formidabel. Ik heb enorm genoten. We hebben geluk gehad met het weer, een mooie rit op zaterdag, compressie gemeten van mijn 650, (was goed!) een CX synchroon gesteld en Arno's kleppendeksel rubbers vervangen.
Zelfs nog op de dansvloer gestaan..
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 FORMIDABEL SJK

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven