Wat een weekend....
De "rode Rakker" die niet meer wil, terug naar Ede/Bennekom, uiteindelijk met de "Bah'kup" naar SJK, binnendoor samen met Theo J.
Hartverwarmende daverende geweldige hartelijke ontvangst.
Kleppendekselracer met "outside the box" bedeksels zorgde voor opschudding en protest (en daar doe ik het voor)
Eten, drinken, vrolijk zijn, en dan veels te kort slapen.
En als je lekker rustig wilt douchen, doe dat dan midden in de nacht. Geen wachtrijen, warm water....
Te kort geslapen, tekorten bij het ontbijt, toch weer even slapen.
En dan het langzaamrijden. Als ik "start" roep, moet je ook gaan rijden , beste deelnemers. Volgend jaar een vliegende, nou ja, kruipende,
start.......
Meer eten, meer drinken en oh mensen, wat een geweldig feest..................
Slapen, inpakken, nog meer inpakken en nog veel meer inpakken, en een paar uuur later wegwezen.
Terugrit naar huis ging goed, alleen wilde de CX niet boven de 100-110 uitkomen. En dat is hoeveel toeren, als 'ie in de vijfde versnelling staat? Juist.
Maar ik denk dat het de CDI is, want weerstand en spanning van de stator zijn goed. En anders rij ik een paar dagen met een WWF rond, in afwachting en overpijnzing wat ik ga doen.
Maar mensen, wat een weekend, wat een feest,wat een geweldige mensen, wat een geweldig SJK....
Harmony,
Hans.
Die vannacht weer in een echt bed slaapt )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken