Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Denemarken

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 8 sept. 2010 19:02 
Een klein verhaaltje van het Deense treffen is terug te vinden bij On the Road, weer thuis.

Helaas niet van de kwaliteit van onze Poeet Hans. Maar toch nog een leuk verhaaltje. Over 2 jaar hoop ik een verslag te hebben welke wel van onze huis poeet afkomstig is.

Voor volgend jaar heb ik niet de mogelijkheid om onze Deense broeders en zuster te bezoeken omdat Werner en ik onze spaanse broeders en zusters gaan vervelen.

Voor 2012 hoop ik weer wat mensen zover te krijgen om een lang weekend mee te gaan naar Denemarken. De locatie is goed de omgeving en wegen mooi en de mensen vriendelijk. Het treffen vind gewoonlijk plaats in het eerste weekend van september.
Bij deze is iedereen alvast gewaarschuwd.

Cosmar (gaat bij veel cx-families op visite)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 8 sept. 2010 20:56 
ja verhaaltje gelezen,
was iets sneller klaar als met het verhaal van hansv onze rustige reporter (ik was vroeger de razende reporter, maar dat is weer een anders verhaal) echt wel balen dat ik er weer niet bij kon zijn (3x is scheepsrecht) maar volgend jaar zijn we dus halverwege spanje...

groetjes werner (op naar de zon)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 9 sept. 2010 17:44 
Mooi verhaal Cosmar,

Er staan inderdaad wat minder woorden in als in een verslagje van mij, maar het geeft desondanks en niettegenstaande toch wel een indruk van hoe het weekend is geweest.

2012? Misschien wel. Als die Rode Rakker van mij het dan weer/nog steeds doet, ach....

Harmony,
Hans.
(Dutch CX500 club huis-poeet..... hmmm)
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 10 sept. 2010 17:11 
Positief denken Hans,

Je hebt met een CX te maken

gr.Mike
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 10 sept. 2010 18:43 
Nou, tegen die tijd mag ik mijn motorrijbewijs wel eens hebben. Dus wie weet ga ik wel mee. Het idee om naar Denemarken te rijden op de motor lijkt me echt super!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Denemarken

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Hans ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven