Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Motorherberg La Mouche in de Vogezen

Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 23 sept. 2010 14:42 | Aangepast door: Engeltje 
Ik kreeg onderstaande link van een collega van mij.

URL

Het is een motorherberg in de Vogezen.
Voor het sturen is het net iets te ver voor een (lang) weekend, maar onderweg naar een andere bestemming en dan als stop.

Kent iemand van ons deze herberg?

Lieke
(die van Coen al te lezen heeft gekregen dat de Vogezen eigenlijk niets voor mij is met zijn/haar haarspeldbochten etc)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 23 sept. 2010 14:48 
Maar mooi is het wel, vooral als je van achtbanen houdt...

Vogezen en haarspeldbochten

Coen
(die hoopt dat Lieke toch een keer mee wil)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 23 sept. 2010 15:39 
Nou op de foto te zien zij het er maar twee banen op en neer maar die bochten olala
vooral naar beneden super
groeten o.j.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 23 sept. 2010 17:35 
Lieke, als je éénmaal de draai te pakken hebt, wil je niets anders meer, dan haal je voor de Vogezen zelfs je schouders op. Het leuke is , dat de CX bijna vanzelf de bocht neemt....Nee, niet je ogen dichtdoen.......
En anders, neem een bergcursusweekend met een cursusleider....(Coen mag ook mee hoor).

Groetjes Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 23 sept. 2010 19:08 
Je kunt natuurlijk hier in de buurt de haarspeldbochten een beetje oefenen.
Bij Rheden, op de Posbank.
Echte haarspeldbochten.

En verders is het best wel ver. Te doen, dat wel, want ik ben ongeveer die afstand binnendoor gereden, vanaf Auxerre naar Ede. Maar er blijft heel weinig tijd over om wat rond te kijken, of uitgebreid te eten of koffie te drinken onderweg.
Maar als je weet dat er een goed bed op je staat te wachten.....

Harmony,
Hans.
(heeft wel eens lang gereden)
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Engeltje

Moderator 
#6 | Geplaatst: 23 sept. 2010 19:15 
Uhhhhh....

Ik hoef bij één clublid Normandië en bij twee clubleden alleen maar de woorden "Cochem" en "11%" en "2 haakspeldbochten" te laten vallen.............

Het zweet loopt me nu dan nog steeds over de rug... Wanneer ik met twee voeten stlistaand p een schuine helling de straat niet kan raken, raak ik in paniek.....
Tja mannen zijn dan gewoon wat stoerder met motorrijden.

Lieke
(die sinds Cochem ook de slogan: It may not be easy, but it always be worth it...heeft. Het komt er nog wel eens van....of nooit....wie zal het zeggen)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Motorherberg La Mouche in de Vogezen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven