Vandaag , samen met Joost , Antoon , en een Harley vriend uit Boekel, Tonnie Smits, naar Woerden geweest, voor mij de eerste keer.
Ik verwachtte eigenlijk alleen maar "veteranen", motoren ouder als 1940 of zo... maar zeker ouder als de Cx.
Maar zelfs de motor van Edward en Floris stonden in het miden op het terrein, Ook Arnold liep er rond, zodat er zo al 6 cxers waren.
Het zou mooi zijn, om daar volgend jaar een kluit CXen neer te zetten, en de club daar te presenteren, kost niks daar en je hebt veel bekijks buiten.
Wel moet het weer meewerken , en dat deed het later op de middag wat minder, maar niet getreurd, op naar Coen voor Koffie. Na een mooie achterdoor rit , met voorop Edward, was helaas Coen niet thuis en de rest van het gezin ook niet. Dan kwam Edward met het voorstel om bij hem even aan te gaan, dus dat werd meteen goedgekeurd.
Lekkere appelflappen van appels uit eigen tuin door Leon gemaakt en koffie, Coen kwam heel even langs,en we hebben een shadow bij Edward gezien , die die opgeknapt had. Waar haalt ie de tijd vandaan. Edward, nog eens bedankt voor je gastvrijheid. Het was een mooie dag, en ik ga zeker nog eens terug.
Gr Theo.
theo cx ds