Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   

Morgen, woensdag, weer Veluwestamtafel

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 sept. 2010 17:54 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Hallo Vrienden uit den lande en de Veluwe, morgen is er weer de allergezelligste stamtafel. Helaas is Theo Jansen nog te ziek om aanwezig te zijn, maar iedereen, gezond van lijf en leden,wordt natuurlijk van harte uitgenodigd. Laat de koffiekopjes maar rinkelen, bij ons is het altijd 0,0% !!! De gezelligheid is natuurlijk 100% !!!

Tot ziens
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 sept. 2010 18:35 
Nou, als het mag, dan kom ik ook.

Heb al met Michael afgesproken om, als er geen ernstige zaken tussen komen, samen te rijden.
Edenaren en buurtbewoners mogen naar de pomp, tankstation "de Haan", rijden. Rond 19:15 vandaar vertrekken?

Harmony,
Hans.
(Heeft de "rakker" rijklaar)
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 28 sept. 2010 18:55 
Ja, ook ik ga weer eens proberen om aanwezig te zijn!!
Het is alweer een tijdje geleden dat ik er bij was.

Xie jullie morgen!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Joshua62
Gast 
#4 | Geplaatst: 28 sept. 2010 19:37 
Ja ik zal er ook zijn.
Tot morgen.

Jos

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 28 sept. 2010 20:45 
En jaja, ik heb 'm ook in de agenda !
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver sieds

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 28 sept. 2010 21:59 
Kom
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver MAST

Moderator 
#7 | Geplaatst: 28 sept. 2010 22:08 
Ik ga kijken of de CX nog wil starten.. Staat alweer veel te lang stil.
Marcel. (Te druk...)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver mai

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 28 sept. 2010 22:18 | Aangepast door: mai 
anee he, heb met mijn oudste zoon Frank van 34 en wederhelft afgesproken dat ik naar Zwolle kom pppfff...balennnn hoewel hij een schat is en denk nu om donderdg.av. te gaan....onee vrijdag begravenis in Enter/oosten des lands dus op tijd slapen, wordt havey day.

Ik vind dit balen en dacht vanavond nog, zal ik nu naar Zwolle gaan, tja...eerste gedachte...altijd weer negeren dom dom dom mai.

Ik zal aan jullie denken, genietse van de gezelligheid samen zonder dat er appelpunten over de vloer zeilen.

Liefs X Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 28 sept. 2010 23:17 
Ja Mai, je moet natuurlijk wel eerst alle CX evenementen in je agenda zetten en dan wel je agenda er bij hebben bij het maken van nieuwe afspraken!!
Zo doe ik het ook altijd!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#10 | Geplaatst: 29 sept. 2010 08:44 
ja erik,

dat klopt! alle cx evenementen in de agenda (eigenlijk alle motor evenementen) en dan maar kijken wanneer er nog plaats is

groetjes werner (dus erik gaat ook naar lowenhertz?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 29 sept. 2010 10:15 | Aangepast door: Erik1 
Heey Werner,

Ik zou graag willen maar na een zomer waar in ik 3 weken op vakantie ben geweest en Ina (wegens omstandigheden) helemaal niet, kan ik het niet maken om wéér een weekend weg te gaan....

Daarom ga ik niet naar Lowenhertz!!

Groet Erik.

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#12 | Geplaatst: 29 sept. 2010 10:51 
zie Hans....

Hans komt naar mij en vervolgens naar de Haan

tijd en plaats werd dus al genoemd door Hans
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Ritten, tochten en evenementen hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Morgen, woensdag, weer Veluwestamtafel

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven