Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   

Een lange-afstand CX

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 27 maart 2011 22:51 
Ga er goed voor zitten en neem je tijd om deze fotoseries op het Amerikaanse forum te bekijken.

Eerste topic:
Hier wordt een CX omgebouwd tot lange-afstand CX. Paar leuke foto's, o.a. extra benzinetank achterop.

Tweede topic:
Dit is echt een fantastisch reisverslag van USA naar Argentinië op de CX. Deze knaap heeft een goed fototoestel, waarmee hij echt prachtige foto's maakt.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 28 maart 2011 10:08 
Goed forum, aardig om te lezen.
Jij succes met je examen morgen!
groet, theoj

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#3 | Geplaatst: 28 maart 2011 18:23 
Leuk verhaal

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 maart 2011 16:55 | Aangepast door: JiMi 
theojansen:
Goed forum, aardig om te lezen.
Jij succes met je examen morgen!
groet, theoj

Dankjewel. Ik ben zojuist op deze prachtige dag onder een stralende zon, in één keer geslaagd voor het praktijkexamen "Voertuigbeheersing"!
Even zakte de moed me in de schoenen, toen ik de snelle slalom moest overdoen omdat ik te langzaam ging (maar hé, CX-rijders zijn toch hele relaxte rijders, duh)) Maar toen ik deze over mocht doen, ging ik als een raket tussen de pionnen door en was de examinator tevreden. De rest ging goed.

Nu ga ik toewerken naar het volgende examen "Verkeersdeelneming", over een week of zeven.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Gespot op internet hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Een lange-afstand CX

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven