Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   

Alternatief voor uitlaat pakking

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 mei 2011 22:50 | Aangepast door: JiMi 
Ter info:

De standaard uitlaatpakking van onze CX kan worden vervangen door de Fel Pro 60569 ,welke o.a. in Nissan auto's gebruikt wordt. Qua prijs maakt het allemaal niet zo veel verschil met CMSNL, maar ik dacht ik meld het toch even. Je zult maar net langs een Nissan garage lopen en die dingen nodig hebben.

Zie eBay.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 mei 2011 23:21 
Of je loopt toevallig langs de automaterialenhandelaar... (leuk galgje woord) Ook die zal de Nissan pakkingen kunnen leveren!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 mei 2011 23:47 
En bij Louis kan je ze ook kopen voor een Euro of vijf per stuk. Dat is dan een soort geperste ring, niet met staal gaas er in zoals (dacht ik) die van Honda. Voor mij goed genoeg mits met zorg passend gemonteerd en met wat siliconen kit er op.

gr. Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver cxmotorfreak
Gast 
#4 | Geplaatst: 9 mei 2011 18:16 
Of je loop een ijzerwaren handel binnen en daar vindt je ze soms voor 80cent in diverse maten

Gespot op internet hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Alternatief voor uitlaat pakking

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven