Dirk413 het is niemands intentie een ander te beledigen of zwart te maken op dit forum, indien dit wel het geval zou zijn, zou dat in strijd zijn met de statuten en zou de gewraakte posting door de moderator of webmaster zijn verwijderd. Het gedicht van Superpapa moet, alhoewel er enige gelijkenis is met het "Onze vader", toch gezien worden als een grap. Dat jij dat niet kunt waarderen is spijtig maar ook op dit forum,- en ik realiseer mij dat ik voor mijn beurt spreek- is verdraagzaamheid een must.
Immers een forumlid die lid is van de AA zou aanstoot kunnen nemen aan de uitnodiging voor de "NieuwjaarsBORREL". Iemand met familie in Apeldoorn zou dat kunnen als gepost wordt dat " Apeldoorn op zijn kop staat ". Iemand met incontinentie zou problemen kunnen hebben met het " Spontane verlies aan koelvloeistof" en een dame met borstimplanten met de posting "koplamp cx 500 bw.jr 78".
Wat ik hiermee wil zeggen is, neem het allemaal niet te zwaar en te letterlijk, de mensen hier zijn goedwillend en willen niemand kwetsen.
Gr. Luc
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness