Die is zo te zien vooral bedoeld voor dingen als de wielmoeren van de auto. Met een bereik van 28-201 Nm is deze sleutel te groot voor het meeste CX werk. Ik heb er wel eentje die hier op lijkt (tientje bij een Duitse Baumarkt, kon ik niet laten liggen) en die gebruik ik alleen voor de centrale moer in de CX koppeling. En ook voor autowielen, dus handig is het wel om er eentje te hebben.
Als je een moment sleutel voor CX gebruik koopt, probeer het dan zo uit te mikken dat de instellingen die je het meeste gebrukt in het midden van het bereik van de sleutel ligt, dan werken ze het beste. Kijk eens bij bv Louis (D) en dergelijke, zie de links hier op de site.
plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰