Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   

En wat staat daar op de frontpage?

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 mei 2012 19:56 
www.Bdesigns.ca

Jawel, mijn blauwe CX (nr. 123 in de Showroom) pontificaal op de voorpagina van deze Canadese decal maker. ik heb er een paar jaar geleden decals besteld, vandaar.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 16 mei 2012 21:19 
Wat leuk JiMi!!
( btw hoe is het met de mooie blauwe CX)
Groet. Theoj

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 16 mei 2012 23:33 
Super! Waarom heb je die decalls laten maken? Ik dacht dat die nog wel ergens te krijgen (..te koop) waren?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 17 mei 2012 00:01 | Aangepast door: JiMi 
@Theo: de lekkage is nagenoeg weg. Na een ritje van huis naar Apeldoorn v.v. is er toch nog een klein druppeltje olie ontsnapt via de koppakking. Maar dat zat misschien nog tussen de pakking (oud zeer). Ik ben op de goede weg, maar nog niet helemaal gerustgesteld. Als het lekken blijft, dan overweeg ik om de bouten nog iets strakker aan te trekken. Bijv. met 65nm i.p.v. de voorgeschreven 55/60nm.

@Coenox: ik kon ze destijds nergens op eBay vinden. Daarom heb ik toen een kleur sample naar Canada opgestuurd. Zij hebben speciaal voor mij replica's gemaakt. Nu zitten ze in de standaard collectie.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Gespot op internet hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 En wat staat daar op de frontpage?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven