Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   

www.wemoto.com ?

Schrijver Hans Leenders
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 mei 2012 16:27 
CXollega's,
Voor mijn trouwe CX500E ben ik op zoek naar wat onderdelen (luchtfilter/toerentellerkabel/koppelingskabel/banden voor & achter)
Naast de hier veel genoemde Roukama, kwam ik ook URL tegen die specifiek CX onderdelen leverd vlgs website met inyteressante prijzen tov Roukema. Iemand ervaring met deze shop? (of kan ik uberhaupt beter jullie voorraden proberen aan te boren )

PS: Wat een ellende om de juiste partnummers voor mijn model te vinden. Iemand tips?
H.F.Leenders

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 mei 2012 16:59 | Aangepast door: JiMi 
Ja hoor, Wemoto is een prima winkel. Heb er meerdere keren besteld. Snelle levering en soms ook goedkoop.

Onderdeelnummers haal je het beste bij cmsnl.com vandaan. Daar staan ook tekeningen per merk/type/bouwjaar. Zeer nuttig.

Ik probeer zo min mogelijk bij cmsnl te kopen. Ze zijn echt veul en veuls te duur. Maar ja soms moet je wel.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Joshua62
Gast 
#3 | Geplaatst: 18 mei 2012 17:31 | Aangepast door: Joshua62 
Ook ik heb goed ervaringen met wemoto, ze leveren snel en omruilen is geen probleem.
Kijk wel zoals JiMi schreef bij cmsnl voor de juiste onderdelennummers.

groet, Jos

(als je nu alle onderdelennummers besteld heb je dan een nieuwe CX bij elkaar?)

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 mei 2012 17:49 
undefined:
als je nu alle onderdelennummers besteld heb je dan een nieuwe CX bij elkaar?)

Nee, want niet alles is leverbaar helaas.
Wel een leuk idee overigens.
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 mei 2012 18:05 | Aangepast door: JiMi 
Pas wel op als je bij Wemoto boutjes en moertjes bestelt. Die zijn namelijk linksdraaiend (Engeland weet je....)

Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Teto

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 18 mei 2012 18:17 
Ik heb ook linksdraaiende baco's.......
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 18 mei 2012 18:27 | Aangepast door: JiMi 
Die heb je wel nodig, ja. Ghehehe

Schrijver Joshua62
Gast 
#8 | Geplaatst: 18 mei 2012 18:40 
O JiMi vandaar de rechtse uitlaat op links bij jou!

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 18 mei 2012 18:46 
Inderdaad ja

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 18 mei 2012 18:49 | Aangepast door: marcobecker 
Ik heb ook even gekeken, maar ik vind het allemaal wel mee vallen die prijzen. Ten eerste leverd Roukama ook veel van deze zaken. Ten tweede is veel imitatie bij wemoto, en voor sommige zaken kies ik echt wel origineel. Dan kan ik er bij vertellen dat CMSNL zijn prijzen al wat lager heeft.

Nu komt het, van al deze zaken kan ik ook nog veel leveren, en ik laat het beste en goedkoopte naar me toe komen. Ik bestel overal.

Dus je mag altijd een mail sturen voor een prijs opgave. Let op, als ik iets heb wat duurder is dan zal dat bij mij origineel zijn. Neem op dit moment de distributie ketting, deze kun je nu het beste bij CSMnl bestellen, want dan heb je een originel ditributie ketting, die net zo duur is als imitatie bij roukama.

Daarnaast kan men bij mij langs komen en zelf bekijken wat ik kan leveren. Ik ben open op afspraak. Tevens kan ik nu 2e hands zaken leveren die momenteel niet meer te koop zijn. En somige dingen maak ik tegenwoordig zelf.

Het is maar dat je het weet.
Ik kan dus ook niet aan geven wie het goedkoopst is...

Marcobecker@zonnet.nl
06 58842273

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver sieds

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 18 mei 2012 19:55 
Waarom zou je het ver halen als het bij onze CX man Marco te koop is.

En je krijgt er nog gratis advies bij
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Ronald K
Gast 
#12 | Geplaatst: 18 mei 2012 21:22 
Ook ik kan de onderdelen en vooral de service van Marco adviseren. Toch koop ik soms ook onderdelen bij David Sliver Spares en heb daarmee ook goede ervaringen. Onder andere een nieuw imitatiezadel heb ik daar gekocht en de prijs was prima. Marco deed in die periode niet aan verzenden en een rite naar hem was vaak te ver weg.
Overigens denk ik dat ik binnenkort weer een afspraak maak voor de twee CXén bij Marco Becker (uitlaat vervangen en afstellen.

Groeten,

Ronald K

Schrijver Hans Leenders
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 19 mei 2012 23:50 
Thanxs for the input.
Marco, ik denk dat zoiets standaards als versleten luchtfilter/ koppelingskabel/ toerenkabel/ banden vervangen toch niet echt iets is waarop jij zit te wachten toch?! Moet toch ook echt zelf wat basis kennis van & voor opbouwen over mijn trouwe bok.
Mijn stille droom is om mijn CX een keer bij Marco te brengen voor wat specifieke zaken, maar de afstand & financien laten dat helaas nu niet toe.
Maar eens, dan ....
H.F.Leenders

Schrijver Hans Leenders
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 20 mei 2012 00:03 
Pokkepokkepokke.
Bij de geadviseerde CMSNL vind ik dus niet mijn CX 500 Euro uit 1985 !?! Doe ik iets verkeerd of moet ik ander type volgen voor de juiste partnummers?
H.F.Leenders

Schrijver Hans Leenders
Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 25 mei 2012 15:01 
Niemand een hint hoe ik voor mijn CX500 Euro uit 1985 de juiste parts vind op CMSNL ?? Ik kan dit type motor niet vinden. Welke moet ik aanhouden?
H.F.Leenders

Gespot op internet hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 www.wemoto.com ?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven