Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   

Niet-Honda geleiders

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 aug. 2012 12:54 
De Amerikanen zijn aan het fantaseren over het laten namaken van de camchain guides. Origineel Honda zijn ze nog maar moeilijk verkrijgbaar schijnt.
Het is allemaal nog héél prematuur, maar ik hou DIT Amerikaanse draadje wel in de gaten! Het zou toch leuk zijn als het hun zou lukken.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver chantal

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 25 aug. 2012 15:03 
camchain guides.... en nu op zn nederlands.... ik spreek wel een aardig woordje engels maar zo goed is het ook weer niet. als ik het zou begrijpend vertalen dan zouden het iets van ketting geleiders zijn. aangezien er alleen ketting in het blok zit zou het dus iets voor in het blok zijn, tandwielen ofzo? klopt dit een beetje?

groetjes chantal (die moeite heeft met vreemde talen maar wel probeert het te snappen)

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 25 aug. 2012 18:09 
@Chantal
camchain = nokkenas ketting
guides = geleider

Het blok draait als je vanaf de achterkant kijkt linksom (tegen de klok in)
de Krukas drijft via de ketting de nokkenas aan met een verhouding van 2 op 1
aan de linkse kant zit de geleider en aan de rechtse kant de spanner (manueel of automatisch)

gr Arnold

Schrijver chantal

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 25 aug. 2012 19:48 
thanks arnold, nou weet ik wat jimi ermee bedoelt. zat ik toch in de goede richting te denken

groetjes chantal (die probeert redelijk techinische dingen in 1 keer te onthouden maar soms wat meer tijd nodig heeft)

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 26 aug. 2012 12:40 
Hoi Chantal,

Even ( Off topic )

op het S.J.K. keb ik gezegd dat ik je nadere informatie zou sturen over het tapen voor de werking van lymf tapping
hier bij een link naar een artikel hierover
ik hoop dat het je wat brengt

gr Arnold

http://www.fysiotape.nl/MTC-kinesio%20therapeuten/Sijmonsma.doc/

Schrijver chantal

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 27 aug. 2012 07:06 
thanks arnold.

back to topic guys

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 9 sept. 2012 13:47 
Imitatie geleiders gaat hem niet worden. Veel en veel te kostbaar. Zie deze reply van een kenner in de mallen-business.
Jammer maar helaas.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Gespot op internet hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Niet-Honda geleiders

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven