Ach Joram,
Ik heb niets tegen CX-en die op de weg rijden, maar ik ben een beetje van de behoudende soort, en wil graag de soort behouden.
Voor mij is een motorfiets een werkpaard, veel werk, en ook wat paarden(krachten).
Poetsen en zo ligt me niet echt, en het verbouwen van een goede CX, of willekeurig wat anders, Honda, Suzuki, Kawasaki of whatever, het spreekt me niet aan. Misschien omdat ik het niet kan, maar misschien ook omdat ik een beetje van origineel hou.
Ik ben blij met mijn eigen , min of meer rijdbare, maar technisch goede/redelijke CX, en ik denk dat ik maar eens een plan moet uit werken om dat seal van die tweede weer in orde te krijgen. Dan heb ik er twee. Twee werkpaarden.
Iedereen mag van mij blij zijn met wat hij of zij doet met een CX, of een Diversion, of een andersoortige motorfiets.
Snij en hak, poets en boen, scheur en race, cross en off-road, maar vooral: beleef er plezier aan.
En verbouwen, tja...... Technisch best interessant, want hoe hebben ze dit of dat gedaan, maar uiteindelijk: Ik hoef het niet mooi te vinden.
Harmony,
Hans.
( die probeert anderen in hun waarde te laten, maar toch af en toe wel een eigen mening heeft )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken