Ik kwam een heel eind, en het toerental lag bij mij nog wel even wat hoger. ( minimaal 13.000 en 160 in zijn 4e de versnelling)
Jammer dat het blok kapot liep......
Koppakingen konden het niet aan. Vermoddelijk de cilinderbussen ook niet. Vreemde slijtage gvonden na afloop.
Een 500 blok met het vermogen van een 650. Ze konden me niet afschudden die jongers van de silverwingclub.
Helaas kan het blok het maar heel kort aan. na 400 kilo meter is de zaak kapot.
Top helaas nooit kunnen vast stellen, maar ik kwam met een gl500 blok, normale carbs, en uitlaten al boven de 175 kilo meter per uur.
Geloof me dat de weg ligging dan heel snel slecht wordt. Kijken op de tellers is er niet meer bij.......
helaas is deze opstelling niet voor herhaling vatbaar. Wel heb ik tegen woordig koperen cilinder koppakingen tot mijn beschikking, dus ik ben nogn iet helemaal klaar..... ZO dra er tijd en geld is, ga ik weer verder met prutsen.
groetjes marco
groetjes Marco
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html