Je kent dat wel, denk ik. Motor verkocht, en toch eens kijken of íe nog ergens is. Of een andere CX natuurlijk. En zo kom ik vanmorgen op Marktplaats terecht. Waar bovenaan, als tweede in de resultaten een cafe-racer in top conditie wordt aangeboden. Ik en cafe-racer en CX500 is geen goede combinatie. Maar het foto-tje bij deze trekt de aandacht. En dan zie ik het. Het kenteken is MB22KS.
Dat is hem, mijn goede, trouwe, soms recalcitrante Rode Rakker....
Maar wat ziet het ding eruit !! ( sorry, cafe-racer liefhebbers) . Het is amper te herkennen als mijn tour CX500, rood, volle kuip en Krauser koffers. Zelfs de wielen zijn vervangen door andere. Het enige wat nog een heel klein beetje aan een CX500(z) doet denken is de tank, al is daar ook het nodige aan gedaan.
de LINKEn de bieden vanaf prijs is ook al geen feest. Misschien is hij het waard, ik weet het echt niet, maar voor mij is het een trieste aanblik, mijn mooie motor zo verzaagd, verprutst en vernaggeld te zien (alweer sorry, cafe-racer liefhebbers )
Het zij zo, zucht..... Misschien komt er een andere CX voorbij, misschien ook niet. Ik rij verder op een Deauville NT650, we zullen maar zeggen de "Rode Rakker 2.0'"....
Harmony,
Hans
( het was wel even slikken.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken