Ouwe Jan,
Mag het dan boven de 60 zijn, de 60+ tak bijv. Michael en ik hebben bijvoorbeeld nog een vader die best met ons mee wil rijden, alleen hij voelt zich met zijn 65 jaar jong al te oud.
Nee, hij is nog zeer jong van geest, alleen door een ongeluk met zijn been 4 jaar geleden en recent nog een tia, moet hij een zetje in de rug hebben om bij meetings zoals Vechta mee te komen.
Hij rijdt op Bambi (mijn Shadow) omdat de in-opstap laag is en het is verdomd stoer om hem daarop te zien rijden. Angel, daar kan hij ook wel op komen omdat het een zijspan is en dat lukt hem ook wel.
Hij heeft beloofd om naar SJK te komen en ik weet zeker dat hij met de hele bups van de club kan vinden. Ik ben immers een telg van hem en mij lukt het ook.
Gelukkig komt er nog een heel leuk evenement binnenkort (vind ik althans) en dan leert hij nog meer clubleden kennen.
Dus Ouwe Jan, ik vind het nog niet zo een dom idee, alleen de leeftijdsgrens moet ietsjes naar beneden.
Lieke
(die dat wel wil zien, de oude-van-dagen-tak, wetend dat de broekkies nog veel van hen kunnen leren)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.