ja jan,
nadat grietje toestemming had gegeven om er toch ook een ratbike van te maken wilde ik wel iets anders dan mijn ratje, dus ben al met tape bezig geweest. diezelfde zwart/geel gestreepte tape van de kleppendeksel racebaan.
hans,
die keuring kijken ze toch alleen maar naar de verplichte dingen, heb mijn auto (een zwarte golf) volgehangen met kerstboomtakken van een nepkerstboom die wegmocht van grietje, aan de spiegels, gril helemaal vol, achter de bumper geklemd, aan de ruitenwissers enzovoort... daar keken ze niet na, ja alleen ff gelachen.
ouwe-jan,
ik rijd met mijn cx toch ook nogsteeds rond en die heb je gezien, daar hangen ook een paar sleutelhangers aan (ongeveer270) en nog veelmeer accesoires (noem het rotzooi als jij dat wil) en heb nog geen problemen gehad met verzekering politie en wat voor instantie...
marcel,
helaas ik heb geen foto's meer weet niet eens meer waar ik deze vandaan heb? maar het voorwiel dacht ik ook te herkennen, maar iemand heeft mij eens gezegt dat honda die comstar velgen voor meerder modellen had gebruikt?
groetjes werner (zijn noggeen foto's van het ratspan)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl