Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

inhouden

 
Schrijver teun
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 april 2006 22:31 
Ik ben in het bezit van een XC500 uit '83. Na ongeveer 15 km. gereden te hebben (motor is dan warm) houdt de motor in en bij gasgeven kom ik niet meer boven de 90 km/u. Ik heb de benzinetank gereinigd evenals de carburateurs. Na het vervangen van de bougies dacht ik dat het euvel verholpen was. Toch hield hij na enige tijd weer in. Zou de oorzaak kunnen liggen in de spoelen ? Wat kan ik nog bekijken ? Zelf ben ik niet een groot sleutelaar. Suggesties zijn zeer welkom.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 april 2006 22:50 
Ik zou even de bougiekappen doormeten en een ander setje bobines proberen. Is het een blok met CDI of met transistor ontsteking?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 april 2006 08:02 
haal uit de bogiekappen de weerstand en doe daar een balpoint veertje in en probeer dan of de euvel er nog is of niet ,voordat je grote kosten moet maken
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#4 | Geplaatst: 5 april 2006 09:21 
Gaat niet harder als 5000 toeren, kan zijn de vervroegingspoeltjes meet daarvan de weerstand ongeveer 210 ohm,controleer de stekker verbinding onder de budiezit, of je CDi heeft de geest begeven.Bij koude start doet het wel , als hij warm is dan stopt hij er mee of niet?

Schrijver teun
Gast 
#5 | Geplaatst: 5 april 2006 21:58 
bedankt voor de tips. Daar zal ik eesrt mee aan de gang.
Inhouden begint meestal bij 5000 toeren. De motor start zowel koud als warm goed. Het inhouden begint als de motor warm is
Teun

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 inhouden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven