Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

cdi doormeten

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 okt. 2010 19:35 
Onlangs kwam ik in het bezit van 4 cdi 's.
Om vast te kunnen stellen of deze nog heel zijn, zou ik deze graag doormeten. Heeft iemand de meetgegevens voor mij.?

Alvast bedankt.
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 12 okt. 2010 21:28 
je hebt een pb-tje Luc.
groet, theoj

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 okt. 2010 10:56 
Meten is weten, maar dat is in dit geval niet altijd een optie. Door de jaren heen is voor mij duidelijk geworden dat je er gewoon mee moet test rijden. Liefst langer dan een uur. Dan weet je het zeker.
Toch weet ik dat er meet gegevens in omloop zijn. Waarschijnlijk heb je daar van Theo al een berichtje mogen ontvangen. Het is namelijk wel zo dat als je tijdens het meten al een fout herkend, dan weet je dat die cdi unit overleden is.

Mocht het zo zijn dat een CDI unit kapot is, en je wil hem weg gooien, dan even contact op nemen met ene snoek. Ik dacht dat het die persoon was die cdi units op knapt. Volgens mij is hij gek op de behuizingen.

Groetjes Marco.

Voor meer info, kijk op onderstaande linken.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 13 okt. 2010 12:46 
Even een vraagje , er bestaan CDI 's in een zwarte en in een gegavaniseerde behuizing. Kun je die onderling uitruilen ( ivm met testrijden) .?

Gr. Luc.

Ps. Marco er heeft zich al iemand gemeld voor de eentuele defecte exemplaren.
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 13 okt. 2010 14:04 
Ja die kun je uitwisselen.
Er zou vershil in moeten zitten, maar waar het op aangesloten wordt is bij elk type gelijk. Dus gewoon uitwisselbaar.
De verschillen zijn niet merkbaar.

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 13 okt. 2010 15:22 
thnx

Schrijver Peter1
Gast 
#7 | Geplaatst: 14 okt. 2010 06:04 
undefined:
Meten is weten, maar dat is in dit geval niet altijd een optie. Door de jaren heen is voor mij duidelijk geworden dat je er gewoon mee moet test rijden. Liefst langer dan een uur. Dan weet je het zeker.
Toch weet ik dat er meet gegevens in omloop zijn.

dan zou het fijn zijn om te weten waar die staan/wat deze zijn

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 14 okt. 2010 07:49 
Hier :

CDI test

Op onze eigenste site. Met dank aan Rupert.

Harmony,
Hans.
( zoekt en vindt meestal wat)
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Peter1
Gast 
#9 | Geplaatst: 14 okt. 2010 08:13 
Als dit hetzelfde is dan waar Marco op doelt, ken ik deze al
Dacht dat in het PBtje van jou naar Luclubberts wellicht ook meer/extra info stond

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 cdi doormeten

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ borisz ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven