Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Acherdeksel nog te redden?

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 17 okt. 2010 10:09 | Aangepast door: Hansv 
Hoi,

Een paar maanden geleden was ik in de gelegenheid om ergens uit Limburg vandaan een CX-blok voor heel weinig over te nemen.
Nou, dacht ik, waarom niet?

De eigenaar vertelde wel erbij dat hij moeite had gedaan om de lekkende seal eruit te krijgen, en dat het 'iets' was beschadigd. Maar dat het wel mee zou vallen.

Dus blok achterin de auto en naar huis, om de buit te bekijken.

Op het eerste gezicht zag het er goed uit, maar het achterdeksel, dat klopte inderdaad met de beschrijving.

De ex-eigenaar had geprobeerd de seal van buitenaf te verwijderen, zonder het blok open te maken.
De meegestuurde foto geeft het resultaat.

afbeelding schade deksel

De rest van het blok is van binnen in goede conditie, draait nog gewoon rond en zo.

De vraag is dus, afgaande op de foto, is dit nog te redden, of moet er een ander achterdeksel komen?

Ik denk dat het nog wel te doen is met aandacht zorg en toewijding, om dit weer op te knappen. Dan is er weer een CX-blok gered van de schroothoop. En wie heeft ide�n over het zorgvuldig weer bijwerken van de aangedane, onoordeelkundig toegebrachte, schade?

Harmony,
Hans.
( winter projectjes..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 okt. 2010 12:01 
deksels zat te krijgen niet prutsen, ander deksel erop.
graTheo
theo cx ds

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 17 okt. 2010 15:13 
Ik heb nog wel een achterdeksel voor je. Laat maar ff wat weten als je hem nodig denkt te hebben.
Gr. Luc
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver Znoek
Gast 
#4 | Geplaatst: 17 okt. 2010 19:42 
Het doet zeer aan de ogen zo'n foto, hij heeft echt zen best gedaan, twee linkerhanden zeker?

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 17 okt. 2010 21:38 
Nee hoor Erik,

Gewoon niet in het boek gekeken, en 'o, het lekt, dan haal ik dat ding er wel even uit zonder het blok open te maken, kan vast wel'

De man had echt maar 1 linker hand, en ook nog 1 rechter hand. Hij had wel een leesbril, maar die heeft hij kennelijk niet gebruikt.

Harmony,
Hans.
(Leest bijna altijd heel braaf eerst dat suffe verhaal: "Handleiding" of "User's Manual")
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#6 | Geplaatst: 18 okt. 2010 08:23 
hoi hans,

is nogwel te redden, maar dan mischien als bloembak? hihi...

groetjes werner (melig bezig)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Acherdeksel nog te redden?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven