all,
ik heb helemaal na tevredenheid mijn cx500c defect gekocht en waterseal vervangen. het enige wat me echt tegenviel, en wat ik vind prutsen is de Oring om de waterstang die van de waterpomp naar de radiator loopt.. dat rubbertje schoot er iedere keer tussen..
nu vandaag de eerste 100km gereden .. dat doet ie dus prima maar.
drie keer bij starten een harde knal... daarna gewoon lekker lopen..
met wat doortrekken boven die 7000 toeren houd hij echt in... en das balen.
ik dacht in eerste instantie aan de carbs met half verstopte sproeiers (had ik op een africatwin ook) maar na logisch denken zover ik dat kan denk ik toch aan de CDI/spoelen.
tja, die 3e harde knallen met starten, daarna het inhouden en af en toe wel doortrekken,,,
tja, meten kan ik met mijn mts electronica opleiding haha maar is gewoon uitwisselen van de CDI het gemakkelijkst?
iemand in tilburg omgeving??
dan kan ik gewoon er een aanschaffen als het dat is..
ik hoor graag jullie ideeen... wat is het een leuk machientje he
groeten
marty
hoi, op een blauwe cx op begonnen (jaja '78 :)), na omzwervingen van veelal naked bikes nu op een Bmw GS, en een BMW r26 (eencilinder, zo een zwarte 250cc)
mogelijk nu weer op zoek naar mijn eerste liefde cx500 blauw, voor erbij