Hangt er van af. M.n. of de 650 dynamo past. Dat doet ie niet op alle CX'en en zeker niet op de CDI uitvoering (die heeft nl. 2 ontstekingsspoelen op de rotor). Voor zover mij bekend heeft de 650 transsistorontsteking.
Ik neem dan ook aan dat de dynamo de accu niet meer bij laad ?
Voor de rest is vervanging van de dynamostator relatief eenvoudig bij de CX.
Olie en koelvloeistof aftappen. Motor uitbouwen, achterste motordeksel demonteren *let op de waterpomprotor* dynamo ombouwen (bouten met Locktite oid borgen), nieuwe pakkingen monteren incl nieuwe 0- en simmeringen, motor inbouwen, vloeistoffen erin en rijden maar weer.
Dus staan deze werkzaamherden ver af van wat van een genie verwacht mag worden.
Trouwens waarom bouw je niet gewoon het blok van de reserve CX om ? Is een stuk gemakkelijker en veel goedkoper.
Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.