Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Hulp gevraagd

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 19 jan. 2011 11:41 
Hallo Motormaatjes,

De laatste tijd heeft het zijspan wat start probleempjes. Eigenlijk staat er al een jaar of 4 een vers blok te wachten om ingebouwd te worden. Door allerlei andere bezigheden is de druk om de nieuwe motor in te bouwen erg groot geworden. Volgende week heb ik de motor weer voor dagelijks gebruik nodig. Ik wil dat komende zaterdag gaan doen maar zou het prettig vinden als ik hier hulp bij zou kunnen krijgen.

Wie zou mij daarmee willen helpen?

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 19 jan. 2011 12:31 
Check je PB
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 jan. 2011 14:26 | Aangepast door: marcobecker 
Erik, gewoon de boel mee nemen naar je werk, en daar een paar studenten de klus laten klaren.

Of net zo als ik een takel aan het plafond maken.
Ik moet zeggen, dat is wel heel makkelijk als je een dergelijk stuk gereedschap in huis hebt.

Groetjes Marco.
En veel plezier met sleutelen.

Kijk even naar jouw oude blok, mijn veroeden is dat de ditributie op is, want hij maakte de laatse keer wel wat herrie

Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 jan. 2011 23:08 
Vanavond weer even bezig geweest en het span aan de gang gekregen!! Voorlopig wacht ik nog even met uitbouwen, eerst kijken of ik morgen nu wél weg kom met die bak

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 jan. 2011 00:10 
nog meer PB !
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 20 jan. 2011 10:56 
Retour PB wilde niet lukken vandaar:

Heey Frans,

Na gisteren avond de motor nog even bekeken te hebben ben ik er achter gekomen dat het luchtfilter ernstig vet was van de olie door de bij geknutselde carter ontluchting, filter schoon geblazen met perslucht. Ik ga proberen een soort olie scheider te maken en die er tussen te zetten. Vanochtend deed hij het weer prima! Het blok blijft er dus nog wel even in.

Bedankt voor je aanbod, misschien een andere keer als er minder haast bij is.

Groet Erik.

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Hulp gevraagd

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven