Ja en met Andre kan ik daar over mee praten
Maar B.B. leuke afkorting
Je kan altijd aan de verchroomde pijp van af de radiareur naar waterpomp voelen of de thermostaat open of dicht is koud is dicht en warm is open
Bij de cx650 moet je aan de themperatuur wel opleten wanneer deze heen en weer gaat dit kan je uitproberen als je een plaat voor de radiatoor plaatst en de motor ongeveer 1500 toeren laat draaijen dan kan je voelen wanneer de pijp van af de radiateur warm word dan gaat de thermostaat open en de ventielator gaat bij 95 graden draaien maar dan moet je wel de afdichting voor de radiateur weg halen
groeten uit Wieringerwerf
P/s zorg wel dat er genoeg koelvloeistof in de overloop tank zit want als de motor afkoeld dan haalt hij daar de vloeisof uit wat hij eerst er naar toe heeft gebracht door de warmte ,alles wat er teveel in de tankje zit gaat er uit door een niveu slangetje
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden