Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

linkerbocht heet rechterbocht lauw

Schrijver arno
Gast 
#1 | Geplaatst: 25 april 2011 16:27 
hallo allemaal

omdat een cx nog al nieuw voor mij is en ik bezig ben met het opknappen van een 500 custom van 1980 viel het mij op dat de linker uitlaat bocht niet om aan te raken is net na het starten en rechts is lauw .
hij loopt ook nog niet stationair.
de cabs zijn schoon gemaakt nieuwe bougie`s andere bobine`s
wat kan ik nog meer doen

bij voorbaat dank voor het mee denken

arno

Schrijver ejfrolich
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 april 2011 20:39 
Sjonge,

Heb je een vonk? Zo niet is de bougie nat? Wissel de draadjes van de bobine eens om. Heb je dan wel een vonk rechts?
Anders toch dynamo en ontsteking controleren.
CX500A 1979

Schrijver edward
Gast 
#3 | Geplaatst: 4 mei 2011 09:20 
Hij lijkt idd op één pit te lopen. Alles na sjonge klopt. Hopelijk ben je hiermee uit de brand.

Als dat niet helpt heb je mogelijk een iets serieuzer probleem. Ik denk aan gebrek aan compressie, als gevolg van een niet goed sluitende klep of slechte conditie van je zuigerveren. Walmt ie als ie loopt?

Heb hetzelfde gehad met een Shadow, die jarenlang had stilgetsaan. Bleek primair aan één kant verzopen (dus vrij snel verholpen), maar meting leerde dat die cilinder maar 40% compressie had. Hij loopt nu best aardig, maar hij walmt een beetje en verbruikt dus ook aardig wat olie.

Succes,
Edward

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 linkerbocht heet rechterbocht lauw

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven