Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

kortsluiting maar waar?

Schrijver Arcath
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 mei 2011 22:30 
Ben bang dat de ik de tulpenrit niet ga redden

Mijn silverwing is sinds gister avond volledig dood, ergens kortsluiting, hoofdzekering en 3x 10A doorgebrand.

kort geleding sluiting gehad in knipperlicht achter, en daarbij is relais genseuveld, deze vervangen door nieuwe en alles leek goed, 1 week later neutraal lampje dat alleen brand wanneer hij daar zin in had. gevolgd door knipperlicht dat het af en toe wel af en toe niet deed...

tot gisteravond en ik net naar huis zou en alles uitviel..

dat word zoeken..

Schrijver lswarte
Gast 
#2 | Geplaatst: 3 mei 2011 23:02 
Da's balen. Vooral voor jou.

Veel succes met het zoeken, en je mag ook wel eens langskomen als je wel weer een knipperlicht hebt en er geen tulpen meer zijn...

Altijd welkom in Julianadorp. Gaan we gewoon een Tulpenrit zonder tulpen rijden...

Groetjes,

Laurens.

Schrijver Teto

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 mei 2011 08:15 
Even je kabelboom nalopen, zal wel ergens een slijtplekje hebben.
Triumph Tiger 1050 ABS

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 mei 2011 08:16 
Niet zo somber met je kortsluiting
Hier een tip om de sluiting te vinden

Haal de plus pool van de accu en zet daar tussen een lamje van 15 wat doe het contact aan als er ergens sluiting is gaat deze branden zo niet ga dan gewoon alles aan en uit zetten is geen sluiting dan brand het lampje niet is er wel dan brand deze
veel sucses
o.j.
bij testen ook het suur steeds van links naar rechts doen er kan ook een draadbreuk zijn
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Luclubberts

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 4 mei 2011 10:23 
Ik had zo'n zelfde probleem. De sluiting werd gemaakt op de plek waar de kabelboom rond het balhoofd gaat. En de kabelboom, door slijtage, sluiting maakte met het frame.

Gr. Luc
Degene die weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niet weet dat hij niets weet. I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness

Schrijver kwaker
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 4 mei 2011 17:36 
waar bevind jou cx zich arcath

een beetje storing zoeken is altijd wel leuk als het ergens in het westen is kan ik morgen nog wel wat voor je betekenen denk ik

groet Kwaker

Schrijver Arcath
Gast 
#7 | Geplaatst: 4 mei 2011 18:41 
een goedenavond!

zal de tip van lampje eens uitproberen.
probleem is dat ik bar weinig tijd heb deze paar dagen.

vermoed dat sluiting het bij contactslot of in de koplamp zit. bedrading ter hoogte van balhoofd is enkele maanden geleden geheel nagekeken en opnieuw ingepakt.

@Kwaker, bedankt voor je aanbod! motor bivakkeert echter in het hoge noorden(friesland)..

Schrijver kwaker
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 4 mei 2011 22:23 
sorry friesland is me te ver weg. mot nog paar spiegel van een schurger op een polaris zetten en de afwas in mijn huis pffff

Schrijver Teto

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 4 mei 2011 22:31 | Aangepast door: Teto 
Je ken ook effe een andere GL kopen....

Triumph Tiger 1050 ABS

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 kortsluiting maar waar?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven