Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Middenbokslot

Schrijver Ronald K
Gast 
#1 | Geplaatst: 13 mei 2011 12:41 
Hallo mede CX'ers,

Vorige week weer een CX500 erbij gekocht. Mocht hem voor €175,00 ophalen en dat kon ik niet voorbij laten gaan. Zat een nieuwe stator in, zeer goede achterband, geweldig chroonwerk en lakwerk, stalen remleidingen, goed zadel, enz alleen het blok is niet goed in elkaar gezet dus dat ga ik overdoen. Het blok heb ik vervangen door een net door mij gereviseerd blok en hij rijdt geweldig.
De verkoper wees mij op het middenbokslot. Ik had het nog niet eerder gezien op een CX. Kan iemand vertellen of dit een stukje huisvlijt is of is dit slot gewoon te koop geweest voor onze motor.

https://picasaweb.google.com/lh/photo/nYlyeQ4CANF10lKa6RyUub280AWdTBQVQ74HzkjJCJM?fea t=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/JNfauRMEPJLvnonAZVlaZ7280AWdTBQVQ74HzkjJCJM?fea t=directlink

https://picasaweb.google.com/111347675836232550704/CX5001978?authkey=Gv1sRgCIi77-bKsI XWvQE&feat=directlink

Groeten,

Ronald K uit Spijkenisse

Schrijver Arcath
Gast 
#2 | Geplaatst: 13 mei 2011 12:46 
hey wat een leuk idee! bij mijn weten moet dit een stukje knutselwerk van een vorige eigenaar zijn.

ben zelf aan het experimenteren om een achterbrug slot te maken net als op de oude kreitlers.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#3 | Geplaatst: 13 mei 2011 12:53 
hoi ronald,

dat is niet standaard maar uniek. wel een beetje lastig te gebruiken denk ik? of valt dat wel mee..

groetjes werner (heb zelf maar een halve middenbok eronder)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Arcath
Gast 
#4 | Geplaatst: 13 mei 2011 12:54 
of je nou bukt om een schijfremslot te plaatsen of zo'n slot te gebruiken, scheelt alleen zon zwaar ding in je jaszak^^

Schrijver theojansen
Gast 
#5 | Geplaatst: 13 mei 2011 14:31 
Leuk bedacht, maar veel werk als alternatief voor een gewoon slot.
Trouwens een leuke CX voor dat geld. Gefeliciteerd ermee.
Groet, theoj

Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 13 mei 2011 15:16 | Aangepast door: Johan de Vries 
Vindingrijk, het slot lijkt mij gemaakt van een raamslot, is het niet?

Mooi uitziende CX trouwens,
buitenkansje!

Johan
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 13 mei 2011 18:24 
Zit dat slot niet snel vol modder en zand ??
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 13 mei 2011 19:29 
Wat een vondst, hopelijk ziet de dief het, want anders ligt ie op z'n *** en heb je toch nog schade. Mooie fiets voor weinig !!!

Groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 13 mei 2011 22:13 | Aangepast door: Erik1 
Ik vind het een geweldige vonst!! Daar komt nog bij dat je dit slot niet kán vergeten!! Moet je eens bij een schijfslot doen! Bij mazzel breekt dan je slot (als je een slechte hebt) maar meestal gaat er meer stuk aan de motor. En vergeet je aangezicht niet... en je ego beschadiging natuurlijk!!

En uiteraard gefeliciteerd met de aanwinst van deze leuke motor. veel plezier ermee.

Groet Erik. (Die al weer een leuk lasklusje ziet...)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Middenbokslot

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven