Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Draagsysteem voor instrument

Schrijver Maurits
Gast 
#1 | Geplaatst: 14 mei 2011 00:23 
Beste cx'ers,

Ik ben jazzmuzikant van beroep (trombone, groot ding met een schuif) en reis heel wat met mn instrument. Tot nu toe pak ik steeds mijn andere grote liefde, een jaguar XJ6 uit 85 met het stuur aan de rechterkant, maar nu wil ik ook eigenlijk graag op de motor naar mn gigs toe. Nu wil ik iets bedenken om mijn trombone mee te nemen op de motor. Hebben jullie ideeën? Het instrument aan één kant? Of bovenop, dat wordt misschien te hoog. Of dwars? Iets met beugels? Ik kan lassen.

Alle tips zijn welkom!

Maurits

Schrijver Maurits
Gast 
#2 | Geplaatst: 14 mei 2011 00:25 
PS. Ik heb een CX500 Custom. Zie foto voor hoe de koffer er ongeveer uitziet. Hoogte is pak m beet een meter.

Verwijder bestand #1

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#3 | Geplaatst: 14 mei 2011 01:04 
hallo maurits,

kun je hem niet aan een krauser kofferrek hangen, met in plaats van een zijkoffer een soort L profiel waar hij dan op kan steunen?

groetjes werner (heb zelf een aanhanger achter m'n cx)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beussie
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 mei 2011 02:43 
Ja een soort prullebak aan de zijkant van de motor waar je hem gewoon in laat zakken met koffer en al

Schrijver chantal

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 14 mei 2011 06:50 
gewoon plat achterop leggen en goed vastsjorren. en anders idd een rekje maken bovenop waar je hem platoplegt. ik zou hem niet aan de zijkant doen ivm als je eens een schuiver zou maken en je op die kant valt er echt niets meer van over is. als hij bovenop zit heb je denk ik meer kans dat hij niet beschadigt

groetjes chantal (zelf ook muzikaal onderlegt maar neemt de gitaar maar niet mee op de motor)

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 14 mei 2011 08:13